Dacă planul A eşuează, aminteşte-ţi că oricând te poţi recrea
Webstock şi Guinness, sau cum să ai o zi plină şi interesantă
Blogosfera Vrancea s-a implicat pe ultima sută de metri în campania de promovare a unui eveniment ce va avea loc mâine în Focşani.
Dintre toate ideile care ne-au venit în minte, cea mai bună s-a dovedit a fi aia în care trebuie să facem un filmuleţ de teasing. Am gândit un fel de scenariu, am filmat, m-am folosit de slabele cunoştinţe pe care le am în editarea de video, apoi am publicat filmuleţul de mai jos.
Fiţi duri, dar cu argumente! Mersi!
9 Comments
OFFFF eu n-as veni daca n-as sti despre ce e vorba…
Bine. Tu oricum comentezi la fiecare articol doar pentru link-ul din dreptul numelui. Nu ştiu dacă ce zici e adevărat sau nu. :)
Cum stii asta? Adica am citit si eu cam ce ar trebui sa faci prin online si mai ales ce n-ar trebui sa faci prin online. Si am dat peste chestia asta, sa nu postezi prostii doar ca sa ai link pe site-ul altuia?
But how do you know? Eu am inceput sa ma gandesc daca spun lucruri destul de inteligente incat sa merite sa comentez, sa nu creada cineva ca fac asta! Adica am inceput sa imi cenzurez comentariile! Nu cred ca asta e scopul. Sau asta e scopul?
Nu am de gand sa ma uit la filmulet pana nu adaugi detalii. Nu te apuci de campanie fara date: audienta, target, varsta, interese, ce se promoveaza, de ce alegem metoda X si nu Y, chestii banale la marketing ma gandesc.
Adauga in articol detaliile, ca sa comparam ce ai incercat sa faci cu ce-a iesit :)
De-aia aveam eu nevoie de părerile altora. Habar n-aveam că trebuie să fac chestiile astea banale de marketing.
Mai ştii prima reclama la Boom? Dacă nu, era ceva de genul „Boom, acum şi în România”, a rulat pe posturi cam 2 săptămâni, perioadă în care toată lumea se întreba ce naiba e Boom, shaormerie, etc. :))
Apoi a venit” Boom, televiziune prin satelit, acum şi în România”.
Deci teasing-ul poate avea succes, desigur dacă e făcut cum trebuie. :)
P.S. M-am uitat la clip mai mult pentru Amalia :))
:))))))))))))))) P.S.-ul e criminal.
Pe mine m-ai pierdut dupa secunda 31… nu starneste suficient de mult curiozitatea de la inceput si oricum nici dupa 2 min. n-am prea inteles pentru ce trebuie sa ne intalnim acolo.
Mulţumesc pentru feedback! O să trag mai tare de idei data viitoare.