Înscrie-te și tu la Social Media Summit București. Bloggerii au acces gratuit
Cum a fost să lucrez la McDonald’s pentru o zi
Săptămâna trecută, o știre de pe TechCrunch spunea că cei de la Pixar (probabil cea mai cunoscută casă de producție specializată în animație digitală) au lansat un curs gratuit de storytelling cu ajutorul celor de la Khan Academy (probabil cea mai cunoscută platformă online care oferă acces la educație).
Proiectul făcut de cei de la Pixar se numește „Pixar in a box”, iar aici găsești mai multe detalii despre el. Bineînțeles, m-am înscris și eu la cursul de storytelling, doar că n-am apucat încă să-l aprofundez așa cum trebuie. Oricum, clipul de mai jos îți explică ce vei învăța dacă urmezi cursul, iar după ce-l urmărești vei ști sigur dacă te ajută la ceva sau nu.
Din punctul meu de vedere, e o ocazie excelentă de a învăța cum să iei o idee simplă și s-o împachetezi în așa fel încât să fie interesantă în momentul în care hotărăști s-o spui și altora. E un exercițiu grozav și pentru noi, generatorii de conținut online, pentru că sigur vom reuși să adaptăm ceea ce învățăm din acest curs gratuit de storytelling în activitatea noastră zilnică. Înscrierile se fac aici.
Apropo, nu știu dacă ai observat, dar în toate desenele făcute de cei de la Disney și Pixar apare undeva numărul „A113”. Câteodată e scris pe plăcuța de înmatriculare de la o mașină, alteori pe o ușă sau chiar pe îmbrăcămintea unui personaj. Motivul pentru care se întâmplă asta este că mulți dintre cei care fac animație la Pixar și Disney au studiat și învățat animația la California Institute of Arts, iar clasa în care făceau cursurile se numea A113. În semn de respect, au grijă să plaseze acest număr, ca un fel de semnătură, în toate creațiile lor. Bineînțeles, #casastiti.
4 Comments
Fain, ma inscriu si eu!
Super! :D
Acum ne spui? :D Mi se pare o oportunitatea fantastica! Ma inscriu si eu!
Mai bine mai târziu decât niciodată. :)) Speram să apuc să intru puțin în curs înainte să scriu, dar cum a trecut o săptămână și n-am făcut nimic, am zis că-i mai bine să scriu acum. :))