
Cea mai mare problemă a jocurilor pe PC

Mie-mi trebuie viteză, nu design
Am văzut articolul ăsta şi mi-am adus aminte că voiam de foarte mult timp să scriu un articol pe tema asta.
Eu apreciez tare mult ediţiile limitate ale produselor care-mi plac în mod special. Ador Twix-ul ăsta alb care-i de găsit acum pe la magazine, deşi nu pot spune că ciocolata albă îmi place în general.
Toată povestea asta cu ediţiile limitate este o foarte bună strategie de marketing. Oamenii păstrează o reţetă pe care-o dau cu porţia, tocmai pentru că asta îi îndeamnă pe oameni să cumpere produsul respectiv. Dacă unui client nu-i place, măcar ambalajul îi atrage atenţia şi parcă tot îl cumpără ca să vadă cum e.
Partea proastă e când ediţiile limitate ale produselor se limitează la o singură apariţie. Ceea ce face Tuborg scoţând în fiecare an Tuborg Christmas Brew mi se pare genial, dar când vine vorba de dulciuri, dacă nu reuşeşti să guşti din noul produs atunci când e limitat, altă dată nu vei mai avea ocazia.
De ce dulciurile nu vin în ediţie limitată în fiecare an? Altfel spus, am să-i simt lipsa Twix-ului alb, serios.
3 Comments
Asta e partea in care marketingul nu gandeste in perspectiva…:)
Sau poate omul care se ocupa de marketing intr-un an, nu mai e si al doilea an :)) Si fiecare e cu ideile lui