Support Your Local Bands – trupele mari le ajută pe cele aflate la început de drum să se afirme
Dacă lucrezi în social media trebuie să-ți activezi autentificarea în doi pași
Starcom România face de 5 ani încoace un studiu despre influencerii din România și despre cum contribuie ei la luarea deciziilor consumatorilor. Rezultatele studiului din 2018 pot fi urmărite în infograficul de mai jos, realizat în urma unor interviuri adresate unui număr de 1652 de persoane cu vârsta mai mare de 18 ani, care locuiesc în mediul urban.
Urmând structura de anii trecuți, influencerii au fost împărțiți în 3 categorii:
- profesioniștii – persoanele cu expertiză într-un anumit domeniu;
- oameni ca noi – influencerii care și-au câștigat audiența prin simplul fapt că au generat constant conținut de calitate, relevant pentru un anumit segment de public;
- celebritățile – persoanele care au dobândit notorietate din alte domenii (actori, cântăreți, prezentatori radio sau TV).
Te invit să urmărești mai jos rezultate studiului. Sigur vei găsi printre cifrele de-acolo și câteva care să te ajute în activitatea ta de zi cu zi. :D