Mi-am dorit să…
E oficial: alerg la #triatlonmamaia
Unique Pizza Focsani a fost, pănâ ieri, un local destul de ok din punctul meu de vedere. Erau oameni faini, erai servit cu mâncare bună, iar atmosfera era minunată.
Ieri s-a întâmplat o chestie pe care n-am să le-o iert, un lucru care nu se face dacă eşti ditamai pizzeria şi vrei să arăţi cât profesionalism emani.
Eram cu Cristi Irimia şi căutam să ne aşezăm într-un loc unde să putem avea o priză la îndemână, ca să putem pune laptopul la încărcat.
Iniţial era ocupată masa plasată fix lângă priză, dar am hotărât să apropiem o altă masă de locul ăla, astfel încât, totuşi, să nu-i deranjăm pe oamenii care stăteau şi mâncau liniştiţi acolo unde laptopul ar fi fost cel mai fericit.
După ce-au terminat oamenii de mâncat, ne-am gândit să ne mutăm în locul lor, ca să nu mai atârnăm cablul aiurea pe terasă şi ca să stăm şi noi mai liniştiţi.
Înfruntarea patronului, dubla 1
– Să nu mai mutaţi niciodată mesele pe-aici! De ce le-aţi mutat? De ce nu aţi pus masa la loc când aţi plecat?
Cristi a fost destul de calm încât să-i explice că aveam nevoie de priză, că ne cerem scuze şi că-l ajută să pună masa aşa cum o găsisem.
În locul în care ne aşezasem acum erau două mese lipite, că aşa era concepută aşezarea meselor pe terasă. Noi nu voiam să le ocupăm pe amândouă, că n-aveam ce face cu ele, ci doar să stăm lângă singura priză.
Înfruntarea patronului, dubla 2
– Oricum acolo n-o să puteţi sta prea mult, dacă mi se umple terasa şi vin clienţi, plecaţi de-acolo. Vă duceţi la o masă simplă. Cum să ocupe două persoane două mese? Cum?
Am tăcut şi ne-am continuat munca.
Trece timpul, se umple terasa, vin mai mulţi clienţi.
Înfruntarea patronului, dubla 3
– Ridicaţi-vă şi plecaţi la masa de-acolo (şi ne arată o măsuţă care rămăsese liberă)! V-am spus că dacă se umple terasa o să trebuiască să vă mutaţi. Nu concep ca doi oameni să ocupe două mese. Clienţii trebuie să se aşeze aici.
Nu ne-am certat deloc. Omul voia doar să mai câştige ceva bani. Dacă, din punctul lui de vedere, pentru a câştiga câţiva clienţi trebuie să te comporţi urât cu ceilalţi, aşa să fie.
Eu nu mai calc pe-acolo, să fie sănătos, cu mesele lui lipite, priza de pe terasă şi comportamentul aferent. Voi procedaţi cum doriţi, eu doar mi-am spus oful.
33 Comments
Am vrut si eu sa mananc acolo o pizza si cand am vazut ca folosesc ketchup in loc de sos de rosii…am fugit (mancand pamantul), concluzia…habar nu au sa faca o pizza!
Mie pizza mi se pare buna, cu toate ca am mai auzit unele plangeri
Macar ai mancat ceva
pai sunt unici prin felul lor, de abordare a clientilor se prezentare a produselor… probabil vor fi si unicii de pe piata Focsaneana care vor avea de pierdut din cauza comportamentului de care dau dovada.
Nu stiu daca vor fi singurii, ar primii singur sunt. Pana acum nu cred ca a mai scris vreun blogger din Vrancea despre serviciile proaste pe care le ofera vreo firma de la noi, dar ce-am facut eu e doar inceputul
de obicei asa sunt focsanenii astia cu bani, plini de figuri si impresii…asta e ce sa-i faci ..mai bine te duci la un restaurant mai modest si esti mai linistit decat la o „pizzerie de fitze” (care nu face nici pizza cum trebuie). Patronul este patron orice am spune noi,el castiga ..el pierde..si-o face cu mana lui ca sa spun asa:)
Da, iar cand o sa vada ca incep sa-i vina tot mai putini clienti, atunci sa se gandeasca la ce-a facut.
jenibil, atat !
Asa cred ca incepem noi, bloggerii, sa avem o opinie in orasul asta. Sunt tari in care daca un blogger scrie ca nu i-a convenit un produs, a doua zi produsul nici sa nu mai existe. Eu scriu doar ca am fost nemultumit de comportamentul pe care l-am primit. Unique o sa mai reziste, dar e doar o chestie de timp pana cand ajungem sa miscam lucruri cu blogurile noastre.
ce patron tacanit..se vede ca nu a trecut pe la vreun curs de relatii umane:))
nu prea-ti trebuie cursuri pentru asa ceva, ci doar bun simt. si nici ala prea mult
Asa Grim, daramai afacerea, daca nu stie cum sa se comporte ! :))
Nu cred ca articolul meu ii darama afacerea, dar macar o sa vada lumea, in caz ca are de cautat pe google, cum este el, ca om :D
ma in mures se cam tem patronii de noi. unul dintre noi trebuie sa scrie ca a avut o problema toti ceilalti preiau vestea si o dau mai departe. nu mai vorbim ca pe outinmures.ro suntem de autoritati in materie de servicii…. :)) asa ca da-i inainte ca isi merita soarta!
Avem si noi un portal al Vrancei, sunt curios cat de multe poate schimba un articol postat acolo
Fara suparare, dar eu cand sunt la o terasa/local etc, cer permisiunea unui ospatar/patron inainte de a muta mobila de pe acolo. La fel si in cazul daca doresc sa folosesc o priza. Asa-i corect si evit neplaceri de genul celor relatate de tine.
Cu o seara inainte, am fost tot acolo, tot la masa aia si, asa cum era normal, am intrebat daca merge priza si daca o putem folosi. Credeam ca nu mai este nevoie ca si a doua seara sa mai adresam aceeasi intrebare, pentru ca primisem acordul deja. Cat despre mobila, intr-adevar, poate trebuia sa-i cerem permisiunea, dar chiar si-asa, cred ca s-ar fi putut purta mai frumos, ca pana la urma n-am stricat nimic.
Nicu, să nu crezi că am mutat masa în afara locaţiei. :) Jumătate de metru am dat-o mai aproape pe priză…
Eu nu m-as mai duce niciodata pe la ei…nu-i inteleg pe patronii care procedeaza asa urat cu clientii….2-4-100 clientii sunt clienti indiferent de numarul lor!!!!
Da. Si ar trebui tratati la fel, cu totii. Iar daca se poate, sa fie tratati bine
Nu am nicio intenţie să fac discriminare pe criteriu de zonă locuită, dar focşănenii îs mai agresivi?
De obicei nu, sau nu stiu, cel putin mie nu mi se par atat de agresivi. Bineinteles, nu-i putem compara cu ardelenii, care sunt cei mai calmi oameni din lume
Cei mai. Vlad Tepes altoit cu Hitler e pudel pe langa noi.
OK … iata si parerea mea .. dreptatea este undeva la mijloc ..
1. Voi trebuia sa aveti acordul lor, si mutarea sa o faca unul din ospatari, in nici un caz voi .. ca de aceea sunt ei pe acolo … ( face parte din job description , nu ? !!! ) si atunci nu mai aveau de ce sa va mute !
2. Sau … ar fi fost ok , ca in cazul in care terasa se umplea , (cum s-a si intamplat , de altfel ) si Mr. Boss avea nevoie de eliberarea mesei , acest lucru sa va fie adus la cunostinta din timp, intr-un mod non – agresiv, politicos si cu scuzele de rigoare …. incercand sa va aranjeze „a table for two” , tot in zona ca sa puteti beneficia de priza in cauza ca si pana atunci !
Si acum doar ca amuzament , sa iti povestesc ce se face in Bucuresti la minunatele saloane de coafura de oarece nivel , gen Hair studio !
Asta apropos de consumul de energie electrica al locatiei !
In costul unui coafat – (atentie coafat inseamna si utilizarea unui uscator de par , in „procesul tehnologic”, nu ? ) – nu intra si uscatul parului … acesta se plateste separat cu 20, 00 lei .. si este evidentiat separat pe bonul fiscal ! …
So , do enjoy the „Carpathians Garden ” !
O zi buna!
Sa inteleg ca ar fi trebuit sa ma astept la un asemenea comportament, asa-i? :))
Momentan nu am patit asa ceva de cand merg la restaurante… Nu m-a tratat nimeni in halul asta si sper sa nu mi se intample vreodata.
In general, patronii sunt de treaba. Dar asa cum vezi in articolul pe care tocmai l-ai citit, mai sunt si exceptii
Logic era sa nu va apucati de mutat mese , insa modul cum s-a adresat nea patronu lu peste e infect. Putea sa vina sa va atraga atentia intr-un mod respectuos si apoi sa va ROAGE sa va asezati la o masa simpla daca mai vin clienti. Tonul lui inteleg insa ca a fost de neam prost.
In plus, mesele alea 2 erau lipite, dar noi ocupam numai una dintre ele. Nu era greu sa o ia pe cealalta si sa o lipeasca de o alta masa libera. Dar i s-a parut mai usor sa ne zboare pe noi de acolo
Cred ca cel mai mult depinde de patron si de interesele lui.Sa-ti dau exemplul meu. Asta primavara am ajuns cu niste colegi prin Curtea de Arges, eram vreo 12 si eram lihniti.Am cautat in jur de o ora un restaurant si in cele din urma am gasit o pizzerie chic, cam mica dar in regula.Zic mica pt. ca noi am ocupat ultimele 2 mese din cele 5 (si ne-am tras si scaunele neocupate de pe langa) si imediat ce ne-am asezat ne-am pus pe vorba fiecare in treaba lui fara sa ne pese de ceilalti clienti si de galagia pe care o faceam, am facut o comanda uriasa ( care ne-a fost adusa in aprox. juma de ora), iar eu mi-am conectat laptopul la singura priza de pe acolo si am mutat si cateva obiecte decorative ca sa fac loc.Iar patroana, nimic, ba mai tarziu a venit sa-si ajute oamenii si ne-a servit chiar ea cu inghetata.
Aici e modelul clientului nesimtit, stiu, dar din cate se pare femeia si-a vazut imediat castigul: clienti multi, consumatie cum cred ca n-a avut niciodata intr-o zi, bani multi; desi ar fi avut absolut toate motivele sa ne dea afara.
Nu cred ca e chiar atat de deranjant sa muti unele chestii pe-acolo. Ca doar nu fugi cu ele acasa. Noi am mutat masa respectiva la jumatate de metru mai aproape de priza, nu am dus-o in Africa. Dar ma rog, asa cum ziceai s itu, depinde de petron
eu o data m-am sarutat cu prietenul meu de atunci la unique si s-au uitat chelneritele foaarte urat iar patronul a zis „fara dragalasenii aici” :))) nici eu nu am mai calcat pe acolo
Cine stie? La un moment dat n-o sa mai fie voie nici sa comanzi stand pe scaun :))