Despre logo-uri şi mesaje ascunse

Astăzi am deschis reader-ul. Am făcut-o după foarte multe zile. Îmi era dor de scrierile anumitor bloggeri. Am găsit două articole care au strictă legătură cu logo-urile. Ambele pornesc aproximativ de la aceeaşi idee, cea cum că unele logo-uri au mesaje ascunse în ele: 1 şi 2

M-au uimit articolele, sincer. De ce? Pentru că acum îmi dau seama că logo-urile fără vreun mesaj ascuns nu sunt cine ştie ce. Cel puţin în viziunea mea. Asta după ce am deschis reader-ul, bineînţeles. Nu vreau să spun acum că o firmă fără vreun mesaj ascuns în logo n-o să reuşească nimic, ci că una cu un astfel de mesaj poate atrage mai bine atenţia.

Şi nu-mi spuneţi că dacă e mesaj ascuns nu-l vede nimeni, pentru că nu vă cred. Multe logo-uri din listele respective probabil le ştiţi şi tind să cred că aţi observat acele mesaje ascunse înainte să vă fie explicate, sau să fie nevoie să le priviţi atât de atent.

Ce mi-am mai dat seama? Că logo-ul meu n-are nimic ascuns, nimic extraordinar şi nimic web 2.0. Trebuie să fac o schimbare, iar asta destul de urgent.

    1. A.Dragos joi, 16 septembrie 2010, 18:39
      • Cristian Florea joi, 16 septembrie 2010, 20:03
    2. Adi Dragoș joi, 16 septembrie 2010, 18:55
      • Cristian Florea joi, 16 septembrie 2010, 20:03
    3. Pavel joi, 16 septembrie 2010, 19:24
      • Cristian Florea joi, 16 septembrie 2010, 20:02
    4. Radu joi, 16 septembrie 2010, 21:50
      • Cristian Florea vineri, 17 septembrie 2010, 12:05
    5. A! joi, 16 septembrie 2010, 21:59
      • Cristian Florea joi, 16 septembrie 2010, 22:06
      • Shmen joi, 16 septembrie 2010, 22:11
        • Cristian Florea vineri, 17 septembrie 2010, 8:26

    Adaugă un comentariu