
70% dintre pacienţii dentistului meu vin din mediul online

Mă gândeam sa notez aici trei lucruri învăţate la PR Forum
Am acceptat la Blogal Initiative provocarea de-a căuta un blogger oficial Vegeta prin intermediul platformei noastre. Bloggerul, după o lună de activitate în colaborare cu ei, o să primească 550 de Euro.
N-am putut să nu mă gândesc la oportunitatea pe care o au bloggerii cu ocazia asta. Îţi dai seama? Cum e să-ţi poţi trece în CV-ul de blogger că ai fost ambasadorul unui brand? Şi-ţi închipui câtă experienţă poţi prinde în urma acestei campanii?
E o oportunitate bună în special pentru cei din provicine, care nu au ocazia să vină la prea multe evenimente în Bucureşti şi să cunoască oamenii din agenţii şi companii care colaboreaza cu bloggeri. E o ocazie să faci o figură frumoasă, să arăţi că poţi fi serios şi ordonat, că poţi respecta un brief şi un contract şi că poţi să-ţi mobilizezi cititorii, dacă e nevoie, ca să te susţină sau să te ajute cu diverse recomandări.
Înscrierile se fac aici până pe 3 aprilie. De menţionat ar fi şi că o să fie ales un câştigător în funcţie de implicarea în campanie şi de calitatea materialelor pe care le produce, nu de cât de citit e. Lasă-ţi creativitatea să zburde şi s-ar putea să iasă ceva frumos. :D