E chiar atât de important motto-ul?

Stăteam şi urmăream evolutia logo-urilor făcute de neluţu, admirându-i talentul, fără niciun fel de noimă.

La un moment dat mi-am dat seama că majoritatea aveau un motto sau un description care punea în valuare (mai mult sau mai puţin) ideea de logo, dar şi cea de website, blog sau jurnal online. M-am gândit mai bine la concepţia cum că motto-ul ar putea însemna multe pentru un blogger aflat la început, dar mi-am dat seama că nu este chiar aşa.

Deşi ai putea primi un plus pentru o frază inteligentă care să te urmeze pretutindeni, mi se pare absurd să judeci un blogger din acest punct de vedere. Description-ul nu înseamnă tot, description-ul nu înseamnă nici jumătate, iar dacă stau să mă gândesc mai bine, description-ul înseamnă 0.1% din calitatea ta de blogger. Un vizitator ia contact cu design-ul blogului, apoi cu informaţia. El nu se uită la descrieri. Pe el îl intresează să nu-l usture ochii când citeşte un articol datorită culorilor alese anapoda şi să aibă conţinut inteligent şi bine pus la punct. În niciun caz nu se va uita întâi la description (decât dacă este scris foarte mare în header)

Văd persoane care îşi amână deschiderea blogului cu zilele doar pentru că n-au găsit o frază inteligentă cu care să se mândrească. Mă chinui de foarte multe ori (şi nu mereu reuşesc) să le explic faptul că dacă ar lăsa „Another WordPress blog” la description pentru 1-2 zile sau chiar o săptămână, până când încep să se descopere mai bine şi să găsească ceva pe măsură, n-o să se întâmple nimic. Nu vei fi privit cu alţi ochi pentru că n-ai un motto şi nici nu-ţi vei spulbera viitorul din cauza acestuia.

Ţin minte că dojo avea într-un timp „Opinii fără diacritice”. După ce a început să scrie cu diacritice a modificat în „Opinii (acum) cu diacritice”. Dacă stăm să analizăm, nu e nimic filosofic sau ieşit din comun la acest motto, dar totuşi, dojo are un blog de succes.

Eu păstrez: „Petru că părerea personala contează întotdeauna şi pentru că mereu am o părere personală”. Din nou, nimic inteligent, filosofic sau ieşit din comun.

Iar acum vă întreb pe voi: Puneţi accent pe motto? De ce? Ce motto aveţi acum?

Tags:

17 Comments

  1. RedAndBlue 18 iulie 2009
    • Cristian Florea 18 iulie 2009
      • RedAndBlue 18 iulie 2009
  2. PanTeraS 18 iulie 2009
  3. Alexander 18 iulie 2009
  4. Claudiu 18 iulie 2009
  5. Cojo 18 iulie 2009
    • Cristian Florea 18 iulie 2009
  6. Everzor 18 iulie 2009
  7. Easy 18 iulie 2009
    • Cristian Florea 18 iulie 2009
  8. Neamtu' 18 iulie 2009
  9. Marius. 19 iulie 2009
  10. Lungu Alin 19 iulie 2009
    • Cristian Florea 19 iulie 2009
  11. thor 19 iulie 2009
  12. nelutu 6 august 2009

Leave a Reply