Eu văd Halloween-ul ca pe o oportunitate

halloweenSerios. Azi toată lumea vorbeşte despre Halloween. Peste tot! Fie că s-au hotărât să-l sărbătorească în weekend sau nu, azi sigur vor auzi cu toţii de faptul că se termină luna octombrie şi, aşa cum ne-am obişnuit de câţiva ani încoace, împrumutăm sărbătoarea de Halloween, ca să nu spună nimeni că Dracula vine din ţara noastră, iar noi nu ştim să fim scary.

Lăsând introducerile la o parte, mie Halloween-ul mi se pare o ocazia de promovare extraordinară pentru orice fel de firmă.

Astăzi n-ar strica nişte oferte monstru, sau, nu ştiu, nişte mesaje de groază pe paginile de Facebook ale brandurilor. Mi se pare destul de la îndemână să gândeşti un mesaj, o poză, sau un film pe un anumit subiect şi să-l faci în aşa fel încât să se viralizeze.

Nu ştiu cum vedeti voi Halloween-ul, dar dincolo de dorinţa de costumaţie a fiecăruia, este un subiect despre care se vorbeşte foarte mult, iar cine ştie cum să vâneze astfel de momente, ar avea numai de câştigat. Părerea mea.

5 Comments

  1. Tudor 31 octombrie 2012
    • Cristian Florea 31 octombrie 2012
  2. Alina 31 octombrie 2012
    • Cristian Florea 31 octombrie 2012
  3. RR 31 octombrie 2012

Leave a Reply