![De ce e bine să faci conținut video în 2017 [infografic] 4 | Cristian Florea continut video - infografic](https://cristianflorea.ro/wp-content/uploads/2016/12/continut-video-infografic.jpg)
De ce e bine să faci conținut video în 2017 [infografic]

Excelentă campanie: Zi-mi o scuză pe care n-o știu
Apple este unul dintre brandurile care merg pe ideea de „keep it simple”, atât când vine vorba de produse, cât și atunci când ne uităm la spoturile publicitare pe care le produc. Asta pentru că în cele mai multe reclame de-ale lor nu scot în față cele mai tari caracteristici ale produselor pe care le fabrică, ci construiesc povești care să se lege cumva de acele produse. Așa e și în reclama de mai jos, făcută cu ocazia sărbătorilor de iarnă, în care personajul principal e nimeni altul decât celebrul Frankenstein.
http://youtu.be/aFPcsYGriEs
Și dacă tot am început discuția, vreau să-ți arăt și o mică reinterpretare a poveștii dintre Romeo și Julieta, văzută tot din perspectiva celor de la Apple, într-un spot publicitar lansat săptămâna trecută.
http://youtu.be/qStdSMad6TY