Facebook lansează două opțiuni noi care ar trebui să-i atragă pe tineri în platformă
Despre prima zi de Techsylvania și Sebastian Dobrincu, românul de 19 ani cu un business de 1 milion de dolari
Mă întâlnesc destul de des cu oameni care administrează pagini de Facebook și care, când vine vorba de interpretarea datelor pe care le găsesc acolo, îmi spun că nu se uită în Facebook Insitghs. Au intrat la un moment dat, dar n-au înțeles nimic, așa că l-au lăsat așa.
Ei bine, Facebook Insights te poate ajuta să-ți dai seama ce fel de conținut prinde mai bine, cum a evoluat pagina ta sau cum evoluează paginile concurenților. E bine să știi de ce e în stare și să intri acolo cel săptămânal sau o dată la două săptămâni ca să urmărești metricii relevanți pentru tine sau business-ul pe care îl administrezi.
Mai jos am să-ți arăt un infografic în care sunt explicați, pe scurt, metricii din Facebook Insights. Te invit să-l parcurgi, pentru a înțelge mai bine la ce te ajută aceste statistici și a-ți da seama care dintre ele sunt relevante pentru pagina ta.