Acum poți programa postări pe Instagram
Statistici Social Media în România [infografic – ianuarie 2018]
Începând cu data de 15 februarie, advertisingul online va suferi câteva modificări, pentru că Google Chrome, cel mai folosit browser din lume, implementează un Ad Blocker în browserele tuturor utlizatorilor. Dar aici vine partea intersesantă: acel ad blocker nu va bloca toate reclamele, așa cum o fac ad blockerele obișnuite, ci va bloca doar reclamele deranjante. Google o numește „filtrare” de reclame.
Cum își dă seama care sunt reclamele deranjante? Destul de simplu: folosindu-se de standardele impuse de Coalition for Better Ads. Dacă deții un site sau un blog, aceste standarde te-ar putea ajuta să-ți dai seama dacă site-ul tău va fi afectat sau nu. Găsești aici mai multe detalii.
Totodată, dacă blogul sau site-ul tău este inclus în Google Webmasters Tools, să știi că a apărut un tool care te ajută să verifici dacă vei avea probleme cu reclamele sau nu. Dacă timp de 30 de zile site-ul tău va conține reclame care încalcă standardele Better Ads, Google va bloca toate reclamele de pe site-ul tău pentru cei care îl accesează folosind browserul Chrome. Asta până când rezolvi problema. :D
Mie mi se pare o inițiativă bună, care va motiva advertiserii să gândească campanii inteligente, fără a mai deranja utilizatorii.