Sunt ceea ce mi se întâmplă?
SCUZAŢI CAPS LOCK-UL
Îmi amintesc şi acum fiecare moment din perioada în care eram atlet. Îmi amintesc de emoţiile avute înaintea fiecărei curse, de îmbărbătarea pe care încercam să mi-o fac singur şi de cea de care avea grijă antrenorul. Îmi amintesc până şi de momentele în care aveam impresia că n-o să mă pot mişca de la linia de start din cauza presiunii.
Deşi atunci eram sigur cele mai grele momente din viaţa unui atlet se desfăşoară la linia de start, acum îmi este groaznic de dor de acele minute trăite cu inima până în gât.
Astăzi am văzut pe blogul lui Marius campania de susţinere a sportivilor români care vor participa la Jocurile Olimpice de la Londra din 2012.
Într-o ţară în care fotbalul, fiind sportul rege, nu mai dă voie altor sporturi să se facă auzite în mass-media, susţinerea (fie ea şi printr-un Like) unor sportivi contează enorm.
Gândiţi-vă cum este pentru un participant la Jocurile Olimpice să ştie că x oameni, cei care au dat Like pe Facebook, se interesează de prestaţia lui la Olimpiadă. Gândiţi-vă cât înseamnă să ştie că acei oameni îi respectă munca şi-l susţin în tot ceea ce are de făcut.
Dacă sunteţi convinşi că munca oamenilor respectivi merită aprecierea voastră, vă rog să intraţi aici şi să daţi un Like.
4 Comments
Frumos facut clipul, se pricep si romanii…
Si nu se pricep doar la facut clipuri. O sa vezi la Olimpiada despre ce vorbesc
Media clasica este de vina deoarece se popularieaza doar fotbalul. Haide sa ne uitam si la altii – daca Usain Bolt:
se nastea in Romania nu l-ar fi bagat nimeni in seama pana nu castiga cel putin o olimpiada sau un titlu mondial. Pai da, la romani, daca nu fuge dupa mingea de fotbal, fuge degeaba.
In conditiile acestea, sportivii de la alte discipline nu sunt motivati si nici bine platiti.
Cu alte cuvinte, oamenii de marketing de la TV decid ce ramura sportiva trebuie sa se dezvolte intr-o tara. STUPID!
Da, dar noi putem macar sa incercam sa le aratam sportivilor de la Olimpiada din 2012 ca nu ascultam de media si ca ii sustinem. Daca altii nu au grija sa-i promoveze, macar noi, cei din online, sa facem asta