Ia să văd cât de bine vă amintiţi voi chestiile astea

În tabăra Tech School am discutat azi, la masă, despre reclame. Nu ştiu cum am ajuns să dezbatem subiectul ăsta, dar am adus în prim-plan reclama foarte proastă a celor de la Tiger. Aia care a pornit de la melodia „Vara nu dorm” a lui Connect-R.

Bineînţeles, primul gând care ne-a venit a fost ăla cum că reclama asta a folosit o tehnică de marketing pe care mulţi dintre români nu prea înţeleg: aia care doreşte doar ca brandul să ajungă pe buzele tuturor, fie că ies vorbe care să laude reclama, sau nu.

Până la urmă tot publicitate e şi aia care te face să zici: Mă, ai văzut ce reclamă naşpa au făcut ăia?, pentru că tot aduci aminte de brand, chiar dacă într-un mod negativ.

După ce-am închis discuţia despre reclame proaste care vor doar ca toată lumea să audă de brand-ul respectiv (şi Profi a făcut o chestie de genul ăsta, dacă vă amintiţi, de reclama asta), am stat şi m-am gândit ce reclame bune avem în România şi cam ce brand a rămas în mintea mea datorită unui spot foarte bine făcut.

După puţin chin, mi-am adus aminte de reclama aia cu shaolin-ul, dar după şi mai mult chin, n-am reuşit să-mi amintesc şi despre ce brand era vorba (că, până la urmă, asta-i cel mai important, nu?).

Norocul meu că am găsit-o pe YouTube şi mi-am amintit, dar nu ştiu pentru cât timp. Acum am ajuns să mă întreb cam cum e mai bine să promovezi un brand în zilele noastre, făcând un spot fain, sau unul urât, care să atragă atenţia? Voi ce credeţi?

    1. Dragos Geornoiu miercuri, 29 august 2012, 13:50
      • Cristian Florea miercuri, 29 august 2012, 15:00
        • Dragos Geornoiu miercuri, 29 august 2012, 15:50
        • Cristian Florea miercuri, 29 august 2012, 21:21
    2. Ana- miercuri, 29 august 2012, 14:10

    Adaugă un comentariu