Jobul tău se desfășoară online? Semnează și tu petiția meseriidepe.net
5 aplicări mai puțin cunoscute ale funcției 3D Touch pe iPhone
În orice industrie, dar mai ales în advertising, e foarte important ca după ce termini studiile să știi și lucruri pe care nu ți le spune nimeni la facultate. Să știi cum arată un brief venit de la un client, cum se rezolvă, cum treci peste momentele de criză sau care sunt problemele de care se lovesc în fiecare zi cei care lucrează în agenții. Lucrurile acestea nu le înveți mergând la cursuri, mai ales că, de cele mai multe ori, profesorii de la facultățile de comunicare n-au lucrat nici măcar o zi în industrie. Nu mai spun că n-au mai actualizat materia de prin 1998, când abia se înființa Google.
Ca să fii la curent cu ce se întâmplă în domeniu, trebuie să cunoști oamenii care lucrează în fiecare zi în industrie și să înveți de la ei la ce să te aștepți când vine vorba de viitorul tău. O astfel de oportunitate este Ingenius, un proiect dezvoltat de către ASER (Asociația Studenților Economiști din România) care ajută studenții să se întâlnească cu oameni din industrie și, mai mult decât atât, să vadă cum e să faci o campanie de comunicare, de la punctul zero până la final.
Dacă ți-am stârnit curiozitatea, să știi că înscrierile la Ingenius se fac aici (până pe 17 martie), iar mai multe detalii despre eveniment găsești pe site sau pe Facebook.