La intersecţia de oferte

Să spunem că faci o lucrare pentru un anumit client. Te plăteşte o firmă pentru un SEO făcut ca lumea pe baza site-ului lor. Mai mult, îţi oferă o anumită sumă lunară (un fel de salariu, abonament, sau cum vreţi voi să-i spuneţi), ca să te ocupi de un anumit cuvânt cheie care vor ei să rămână primul în căutări, indiferent de ce se va întâmpla.

Ţie-ţi convine, pentru că tot ce trebuie să faci este să analizezi concurenţa şi să ai grijă ca ei să nu aibă în spate o campanie de promovare mai bună decât a ta. În rest, banii vin.

După vreo 3 luni în care firma care te-a angajat a observat creşterea în ranking a site-ului şi menţinerea keyword-ului pe primul loc, te ofertează o firmă concurentă, pentru acelaşi keyword, chiar pentru acelaşi loc.

Ce faci?

26 Comments

  1. Dan Ciulea 15 aprilie 2011
    • Cristian Florea 15 aprilie 2011
      • Dan Ciulea 15 aprilie 2011
  2. Dragoș Asaftei 15 aprilie 2011
    • Cristian Florea 15 aprilie 2011
  3. OMUL SIMPLU 15 aprilie 2011
    • Cristian Florea 16 aprilie 2011
  4. Ralex 15 aprilie 2011
    • Cristian Florea 16 aprilie 2011
  5. dojo 16 aprilie 2011
    • Cristian Florea 16 aprilie 2011
  6. Ruxi 16 aprilie 2011
    • Cristian Florea 16 aprilie 2011
      • Ruxi 16 aprilie 2011
  7. Myky 16 aprilie 2011
  8. Radu 16 aprilie 2011
  9. Alexandru Gheorghitan 16 aprilie 2011
    • Cristian Florea 16 aprilie 2011
      • Alexandru Gheorghitan 16 aprilie 2011
  10. Dani 16 aprilie 2011
    • Cristian Florea 17 aprilie 2011
  11. Pato Basil 17 aprilie 2011
    • Cristian Florea 17 aprilie 2011
      • Pato Basil 17 aprilie 2011
  12. danyy22 18 aprilie 2011
    • Cristian Florea 18 aprilie 2011

Leave a Reply