Lasă-mi, bre’, un număr de telefon

Am mai vorbit despre publicarea informaţiilor personale pe internet. V-am mai spus că frica asta de afişare a detaliilor personale pe site-uri care îţi garantează confidenţialitatea nu e chiar atât de bine văzută de mine (şi nu mă interesează scandalul Facebook, sincer).

Astăzi am să mă leg de nişte firme care se pretind a fi mari în online, dar nu fac decât să-şi bată joc de cei care depind de serviciile lor.

Am înţeles că oamenilor le este frică să-şi afişeze pe internet informaţii cum ar fi adresa completă, numărul de telefon, sau e-mailul personal pentru că, spun ei, se arată tot felul de tâmpiţi care te caută şi naiba ştie ce-ţi fac. Bineînţeles, nici unul dintre cei cărora le este frică, n-au ajuns atât de cunoscuţi (şi buni în ceea ce fac) încât să aibă duşmani care să trimită cuţitarii să-ţi taie în casă.

Revenind la subiectul pe care vreau să-l dezbat, de ce multe firme care-şi promovează brandul prin online, atunci când vine vorba de „Contact Page”, se rezumă la câteva adrese de mail şi un formular de contact?

Mi s-a întâmplat de 2 (două) ori să vreau să iau legătura urgent cu o firmă şi să nu reuşesc pentru că nu aveau niciun număr de telefon.

Bine, bine, dar poate răspund rapid la e-mail, zic. Da, răspund, după două ore de aşteptări, n-am simţit nicio mişcare, deşi acolo scrie clar: „Oferim suport 24/24” (orice-ar fi însemnând asta la ei).

Înţeleg, ca persoana fizică ţi-e frică să nu vină ăştia şi, vorba aia, „să-ţi bage mortu’ în casă”, dar ca firmă, nu poţi bre’ să cumperi un Nokia 3310 şi o cartelă gratis de la Cosmote ca să te sune clienţii? Nu de alta, dar poate-s treburi care ar trebui rezolvate rapid. Şi aici nu vorbesc de ore târzii în noapte, ci de orele de program (pe care le poţi afişa tu pe undeva pe site).

Tags:
    1. A.Dragos sâmbătă, 10 iulie 2010, 23:40
    2. Serginho duminică, 11 iulie 2010, 1:48
    3. Filme Gratis duminică, 11 iulie 2010, 10:54
    4. isshmen luni, 12 iulie 2010, 2:31
      • Cristian Florea luni, 12 iulie 2010, 8:21

    Adaugă un comentariu