Am mai vorbit despre publicarea informaţiilor personale pe internet. V-am mai spus că frica asta de afişare a detaliilor personale pe site-uri care îţi garantează confidenţialitatea nu e chiar atât de bine văzută de mine (şi nu mă interesează scandalul Facebook, sincer).
Astăzi am să mă leg de nişte firme care se pretind a fi mari în online, dar nu fac decât să-şi bată joc de cei care depind de serviciile lor.
Am înţeles că oamenilor le este frică să-şi afişeze pe internet informaţii cum ar fi adresa completă, numărul de telefon, sau e-mailul personal pentru că, spun ei, se arată tot felul de tâmpiţi care te caută şi naiba ştie ce-ţi fac. Bineînţeles, nici unul dintre cei cărora le este frică, n-au ajuns atât de cunoscuţi (şi buni în ceea ce fac) încât să aibă duşmani care să trimită cuţitarii să-ţi taie în casă.
Revenind la subiectul pe care vreau să-l dezbat, de ce multe firme care-şi promovează brandul prin online, atunci când vine vorba de „Contact Page”, se rezumă la câteva adrese de mail şi un formular de contact?
Mi s-a întâmplat de 2 (două) ori să vreau să iau legătura urgent cu o firmă şi să nu reuşesc pentru că nu aveau niciun număr de telefon.
Bine, bine, dar poate răspund rapid la e-mail, zic. Da, răspund, după două ore de aşteptări, n-am simţit nicio mişcare, deşi acolo scrie clar: „Oferim suport 24/24” (orice-ar fi însemnând asta la ei).
Înţeleg, ca persoana fizică ţi-e frică să nu vină ăştia şi, vorba aia, „să-ţi bage mortu’ în casă”, dar ca firmă, nu poţi bre’ să cumperi un Nokia 3310 şi o cartelă gratis de la Cosmote ca să te sune clienţii? Nu de alta, dar poate-s treburi care ar trebui rezolvate rapid. Şi aici nu vorbesc de ore târzii în noapte, ci de orele de program (pe care le poţi afişa tu pe undeva pe site).
Multi se bazeaza pe suportul online. Da’, am adresa de mail imi trimit utilizatorii intrebarile acolo si am scapat de orice grija. Raspund cand vreau ce vreau.
E aiurea asa, nu se compara nimic cu suportul live acordat prin telefon.
La firme nu cred ca frica de a afla cine sunt in spatele paginii online este motivul, ci mai degraba lenea sau lipsa de interes.
firmele nu vor sa mai cheltuiasca bani pe telefoane si cartele v-ati gandit si la optiunea asta plus ca au oameni care ori nu isi dau interesul ori sunt prea prosti
Okey. Dar daca isi lasa numarul de telefon si il i-au toti la misto? Nici eu nu mi-as lasa numarul de telefon (doar sa stiu ca pot oferi suport 24/7)
Va zic eu ca nu e chestia de bani, credit sau alte alea.
De asta au acel mail de contact!
Nu cred ca exista firma sa fi absolut 100% multumit.
sa-si lase numarul si sa-l ia toti la misto?
un singur nume iti dau: emag.ro
baietii isi lasa nr de telefon oriunde. si nu cred ca-i suna cineva sa faca misto. e firma, totusi, nu persoana fizica ce umbla pe internet si ii injura pe toti