
Cum poate o bancă să facă o campanie publicitară emoţionantă

Cu ce-am rămas după Summer Well
Zilele trecute a bătut cineva la uşă, fără să sune interfonul înainte. Am deschis, iar în faţa mea era un domn cu un bidon galben în mână.
– Bună ziua, vreţi să dau cu soluţie pentru insecte, aşa cum am dat tuturor vecinilor?
– Nu, mulţumesc.
– Nici măcar nu vreţi să vă las în sticlă? Majoritatea au refuzat şi după ce le-am zis de opţiunea asta s-au răzgândit.
– Nu, nu, nici în sticlă nu vreau, mersi!
Bineînţeles, textul în care îmi spune că toţi vecinii au vrut e folosit doar ca să mă convingă că merită şi că îmi trebuie. Acum întrebarea e simplă şi sună cam aşa: Oare câţi vecini au cumpărat soluţie pentru insecte doar pentru că au auzit că toţi vecinii au vrut?
3 Comments
In mintea ta trebuia sa apara intrebarea ”dar ce, vecinii mei sunt mai smecheri ca mine?” :)).
Si i-ai intrebat pe vecini daca-i buna solutia???
:))) N-am apucat.