47 de idei de conținut pentru website sau blog [infografic]
Care este cel mai scurt zbor comercial din lume
LinkedIn face de 5 ani încoace un așa-numit „The Sophisticated Marketer’s Guide to LinkedIn”, un eBook care vorbește despre contextul social media din perspectiva LinkedIn, despre cum să faci corect un profil de LinkedIn și despre cum să creezi conținut care să prindă bine la public.
Te invit să-l descarci de aici și să-ți iei cel puțin o oră sau două ca să îl urmărești și să vezi cum te pot ajuta informațiile de acolo ca să faci o treabă mai bună pe LinkedIn.
Am observat, totuși, că sunt și anumite lucruri pe care le-aș încadra la categoria „nu e chiar așa”. Spre exemplu, ei spun că statusurile care au inclus și un link, au un engagement cu până la 45% mai bun decât statusurile fără link.
Ei bine, în practică nu e chiar așa. Dacă te uiți în Feed-ul de LinkedIn, o să vezi că-ți apar foarte puține postări care conțin link-uri. În plus, din testele efectuate de mine pe LinkedIn până acum am observat că postările cu link au cel mai mic reach, în timp ce postările formate doar din text și imaginile au de obicei un reach mult mai bun.
Recomandarea mea e să testați. Nu există reguli general valabile în social media, așa că cel mai bun lucru pe care-l puteți face e să vedeți ce prinde cel mai bine pentru comunitatea voastră.
În final, mai las o dată link spre ghid: îl găsești aici.
Iar dacă nu suntem conectați încă pe LinkedIn, găsești aici profilul meu.