Cât de mult contează fidelizarea clientului?
La ce te pricepi tu cel mai bine?
La Social Media Summer Camp fac un fel de live tweeting. Spun „un fel”, pentru că nu scriu chiar toate chestiile care se întâmplă acolo. Încerc să scriu lucruri care să fie cât de cât relevante. Adică cei care nu-s în sală, să înţeleagă ce vreau eu să zic. În acelaşi timp, încerc să dau citate aproximativ exacte ale celor care vorbesc, nu să fac un rezumat al speech-ului în câteva tweet-uri.
Sunt conştient de faptul că nu toată lumea mă urmăreşte pe Twitter şi că update-urile scrise acolo oricum se pierd în timeline, motiv pentru care m-am gândit să le scriu şi aici. Am să public toate Tweet-urile trimise până acum şi am să completez lista şi în zilele următoare, iar dacă aveţi ceva întrebări în legătură cu ce spun eu în tweet-urile de mai jos, lăsaţi un comentariu.
În Social Media e bine să alegi oamenii cu care faci campanii pe bază de recomandări, spune @bobbyvoicuro #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 12, 2012
În Social Media românească a intervenit o monotonie. Toată lumea este pe Facebook şi face acelaşi lucru, zice @manafu #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 12, 2012
Ar trebui să căutăm conţinut, nu campanii cu cerşit de like-uri, zice @manafu #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 12, 2012
Se vorbeşte despre foursquare, iar @manafu recomandă foursquaremap.ro #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 12, 2012
Pentru un brand personal bun, trebuie întâi să ai cei 7 ani de-acasă. @AdiHadean spune că tre’ să fii educat, înainte de toate. #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 13, 2012
„Nu poţi să ai două brand-uri personale. N-ai cum să fii şi băiat bun şi băiat rău în acelaşi timp.” – @AdiHadean#bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 13, 2012
„Brandul personal e o promisiune pe care o faci.” – @groparu #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 13, 2012
„Brandul e o chestie de afect, nu de intelect. Oamenii, de obicei, votează cu inima.” – @groparu #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 13, 2012
Dacă eşti criticat, ar fi bine să te întrebi întâi „De ce sunt criticat?”, zice @groparu #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 13, 2012
„Nu mai acţionaţi ca nişte bloggeri. Voi trebuie să fiţi influenţatori.” – @Muggur #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 13, 2012
Ştiaţi că berea @staropramen s-a lansat în România fix acum un an? Tot la #bizsmscamp.
— Florea Cristian (@floreacristian) July 13, 2012
În timp ce noi ne prezentam, Blogatu era pe drum şi a venit cu cel mai tare tweet, ever. Îl pun aici chiar dacă nu-i dat de mine, că tare amuzant ni s-a mai părut.
#bizsmscamp Sunt Marius Calugaru de la blogatu.ro, iubesc companiile si campaniile si sunt in tren!
— Marius Calugaru (@blogatu) July 12, 2012
Iar dacă vreţi să citiţi mai multe chestii live de la eveniment, urmăriţi hashtag-ul #bizsmscamp.
P.S.: Poze o să găsiţi aici.
14 iulie, ora 10:21 edit: A început ziua a treia. Am să updatez în timp real tweet-urile de azi.
„Nu vă faceţi pagină de Facebook dacă nu aveţi un buget serios de Facebook.” – @AlexNegrea #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 14, 2012
„Degeaba ai conturi sociale dacă nu foloseşti ce spun oamenii de-acolo ca să-ţi îmbunătăţeşti compania.” – @AlexNegrea #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 14, 2012
„Frecvenţa de publicare pe Facebook pe care o recomand este de un articol pe zi pentru companii.” – @AlexNegrea #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 14, 2012
„Jocurile prind cel mai bine pe Facebook. Majoritatea oamenilor vor entertainment.” – @AlexNegrea #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 14, 2012
„Cele mai multe comentarii pe Facebook le primesc update-urile text, dar există şi variaţii pe industrii.” – @AlexNegrea #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 14, 2012
„Pe Facebook încearcă să nu scrii articole. Încearcă să scrii headlines.” – @AlexNegrea #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 14, 2012
„Un Social Media Manager bun ar trebui să publice şi seara şi în weekend, adică atunci când nu este la birou.” – @AlexNegrea #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 14, 2012
„Nu îţi afişa în online problemele din corporaţie. Nu e vina firmei că are un blogger în ea.” – @groparu #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 14, 2012
„Nu cădea în capcana folosirii blogului ca armă sau KanalD defulare.” – @groparu #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 14, 2012
Blogging-ul te ţine în priză. Tu eşti cel mai mare duşman al tău. Nu te lasă să leneveşti, zice @groparu #bizsmscamp
— Florea Cristian (@floreacristian) July 14, 2012
6 Comments
Grim, scuză-mă, dar vezi că pe al şaselea rând din primul paragraf, ai scris „înceerc”. După ce corectezi, poţi şterge comentariul. :)) Grammar Nazi
Imediat modific. Mersi că mi-ai zis. :))