Cum a profitat Vodafone de o oportunitate și a ajuns pe mai multe bloguri românești. Inclusiv al meu (P)
Ce faci dacă butonul de Twitter de pe blog nu trimite titlurile care conțin hashtaguri
Mâine, pe 22 mai, o să-mi petrec timpul pe la CGS, unde o să văd cum e să lucrezi în call-center. O să fie o experiență super interesantă, mai ales pentru că o să compar ce o să fac eu cu poveștile spuse de prietenii care au lucrat sau lucrează în domeniu.
Vom fi 10 bloggeri tineri și dornici de muncă și vom avea în față niște materiale despre outsourcing, ca să putem să le răspundem tuturor celor care sună la întrebări referitoare la industria outsourcinguui, la ce înseamnă el pentru țara noastră, ori la întrebări legate de CGS. Eu, sincer, știam doar așa, vag, ce-i outsourcingul înainte să încep să mă documentez. Acum am citit mai multe și sunt pregătit să-ți explic și ție. Iar România stă chiar bine în clasamentele mondiale când vine vorba de această industrie și poți să mă suni mâine ca să-ți dau mai multe detalii. :D
Până una-alta, hai să-ți mai spun câteva chestii organizatorice:
1. Numerele de telefon la care poți (și ar fi bine) să suni sunt următoarele: 0215293848 sau 0215293849;
2. Intervalul orar în care o să răspundem este 12:30 – 14:30;
3. Dacă nu răspund eu la telefon, sigur va răspunde unul dintre ceilalți 9 colegi bloggeri: Anca Pintilii, Bianca Ceică, Daniela Bojincă, Diana Ducă, Livia Iușan, David Mitran, Andrei Otineanu, Mădălina Iancu sau Cristian Ghingheș.
4. După ce se termină cele două ore de vorbit la telefon, o să facem o tragere la sorți și o să oferim 5 premii de câte 50 de Euro celor care au sunat și au pus întrebări. Probabil nu prea ai mai avut ocazia până acum să câștigi 50 de euro punând o întrebare, tocmai de-aia o să iasă interesant. :))
E programat și un training înainte să încep să preiau apeluri, dar știu că experiența altora face mai mult decât pot învăța din niște explicații pe care mi le dau oamenii acolo, pe scurt, așa că dacă ai vreun sfat pentru mine, te rog să-l scrii într-un comentariu. Și, bineînțeles, te invit să suni mâine, că sigur va fi distractiv. :D
16 Comments
Sfat : sa ai totul in ordine pe birou, in birou, si in PC. Mai ales daca sunteti pe in-bound, uneori devine haotica treaba. :)) (iti spun din experienta!)
Roger that! Ordinea va fi cuvântul cheie de mâine. :))
Vai deci o sa sun maine. Special sa vad cat de bine v-ati descurca pe CC. Eu lucrez intr-o firma de outsourcing, dar pe back-office. Am lucrat doua luni in vanzari la call-center si mi-am jurat ca nu ma mai ating de call-center in viata mea.
Bafta!!
Și eu sunt curios de cât de bine ne-am descurca. :))) O să vedem mâine.
atitudine, timp , solutie- asta iti trebuie :)
Să vedem dacă-mi iese. :D Mersi!
Salut , sper sa te distrezi sunt fost angajat cgs pe order support sprint , sfatul meu este sa empatizezi cu clientul , incearca sa zambesti in timp ce vorbesti la telefon si nu in ultimul lui sa te focusezi pe rezolutie nu pe problema . :D
Bine de știut. Mulțumesc!
Noi de sunam acum suntem prieteni dar vaaai s-amar cand suna baba nevorbita. :)) indiferent de domeniu
Trebuie s-o iau treptat. Mă obișnuiesc cu prietenii întâi. :))
Am lucrat 3 luni la CGS si am crezut ca ma voi arunca de pe podul de la Grozavesti. Worst work experience ever! Si nu pune baza doar pe ce zic eu: din echipa de 13 oameni cu care am inceput trainingul, inainte sa plec eu, mai ramasesem doar 4. Nu zic nu, se castiga bine, dar pe unele proiecte e jale si mai bine ai face altceva mai ok cu viata ta.
Cred că în fiecare call-center e programul intents, nu doar la CGS. Și da, contează foarte mult proiectul. :D
Cand are loc extragerea la sorti ?
În cursul săptămânii viitoare.
s-au facut extragerile la sorti ?
Scuze, am cautat mai bine si am gasit