Ai o idee de business cu impact social? O poți înscrie la Social Impact Award 2017
Ești student pasionat de IT? Îți recomand o serie de workshopuri ținute de companii din domeniu
Mercedes-Benz România a lansat zilele trecute platforma peurmelecelormaibuni.ro, care este, de altfel, prima campanie de brand pe plan local. Prin intermediul platformei, Mercedes-Benz caută oameni ambițioși, care să devină protagoniștii primului show online al brandului în România.
Mai mult, avem și 4 ambasadori care vor fi mentorii românilor ambițioși: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu. Cei patru ambasadori au dat startul campaniei printr-o serie de clipuri video în care spun poveștile mai puțin știute despre ei. Îți las mai jos clipurile, ca să vezi despre ce e vorba.
Andreea Esca
Camelia Potec
Andi Moisescu
Cătălin Ștefănescu
Dacă ai un vis pe care vrei să-l îndeplinești și dacă te consideri destul de ambițios ca să faci asta, înscrie-te în formularul de aici până pe 13 martie. Juriul format din cei patru ambasadori de mai sus și din reprezentanți ai Mercedes-Benz România vor alege 4 finaliști, care vor fi ajutați și mentorați de către ambasadori ca să-și îndeplinească visele. Mai mult, finaliștii vor fi și protagoniștii primului show online din România făcut de Mercedes Benz. Mi-ar plăcea ca printre finaliști să se afle și cititori ai blogului meu, așa că nu mai sta pe gânduri și înscrie-te. ??
2 Comments
„Mercedes-Benz România a lansat zilele trecute platforma peurmelecelormaibuni.ro, care este, de altfel, este prima campanie de brand pe plan local.”
Care este, de altfel, este :)
Poți să nu publici comentariul.
Am corectat. Mersi!