Cum ar fi să plăteşti un leu pentru facturile pe care le primeşti prin poştă?
Cum a fost când am tras pentru prima oară cu o armă adevărată
Dacă ar fi să fac un top cu brandurile de bere care ies pe piaţă cu cele mai creative reclame, Newcastle ar fi pe unul dintre primele trei locuri. Anul trecut, la Super Bowl (competiţia sportivă la care se vând cele mai scumpe reclame), a venit cu ideea unui spot despre cum nu pot face reclamă la Super Bowl (pentru că ar fi prea costisitor şi pentru că berea Budweiser este sponsorul competiţiei şi are exclusivitate acolo). În cazul în care nu l-ai văzut deja, aşa a ieşit teaserul pe care l-au făcut pentru trailerul reclamei :))
Ideea lor a fost primită atât de bine, încât statisticile arată că a avut 1 miliard de impresii, iar clipurile lor au avut peste 10 milioane de vizualizări. În plus, a fost o perioadă în care se vorbea mai mult despre reclama lor decât despre competiţia Super Bowl în sine. E foarte interesant de urmărit studiul de caz făcut în urma campaniei.
În 2015, povestea începe cu Doritos, acele chipsuri super-iubite de americani. Doritos a pornit un fel de provocare pentru pentru producătorii independenţi de film. Le-a pus creativitatea la încercare, spunându-le că cel mai bun spot Doritos pe care-l vor face va fi afişat la Super Bowl. S-au înscris 4900 de filme, din 29 de ţări. Cei de la Doritos au selectat 10 filme, care vor fi votate de public până pe 28 ianuarie. Dacă eşti curios, aici sunt cei 10 finalişti.
Newcastle a făcut un clip în care cică răspunde provocării lansată de Doritos. :)) Arată cam aşa:
Dar vei înţelege mai bine cum stau lucrurile abia după ce vei vedea şi making-of-ul:
Acum sunt curios cu ce vor mai ieşi. Nu mai e mult până la Super Bowl. :D