Oare cât de bine prinde publicitatea pe Foursquare?

Eu nu-s un utilizator prea înfocat al Foursquare-ului. Dau Check-in-uri din când în când, dar nu mă chinui să fac nu-ştiu-câte puncte, sau să strâng nu-ştiu-câte badge-uri, că n-are rost.

Aseară, la Pizza Hut, mi-a apărut pe ecran mesajul de mai jos.

pizza hut - pepsi

Fiind lăsat din 2011, îmi dau seama că Pepsi a înţeles de mult timp cum stă treaba cu Foursquare-ul. Oricum, tu ţi-ai cumpăra un Pepsi după ce ai vedea mesajul acesta?

7 Comments

  1. le Jim 19 februarie 2013
    • Cristian Florea 19 februarie 2013
  2. Sandra Clipea 19 februarie 2013
    • Cristian Florea 19 februarie 2013
      • Scari din lemn 19 februarie 2013
  3. Catalinu 20 februarie 2013

Leave a Reply