Cine ce face, platforma care explică rolul fiecărei instituții în vremuri de pandemie
Ce se întâmplă dacă încarci un iPhone cu încărcător de iPad sau MacBook
YouTube a anunțat acum câteva săptămâni că urmează să introducă o nouă funcție care să-ți arate la ce ore sunt online cei care se uită la clipurile video pe care le urci pe canal. După vreo săptămână de așteptare au anunțat și că funcția e disponibilă pentru toată lumea, după ce au testat-o la început pentru un număr mai mic de creatori de conținut.
Cum arată statisticile referitoare la momentele în care e online audiența ta
Ca în fotografia de mai jos, făcută direct din statisticile canalului meu de YouTube. Nuanțele mai închise ale culorii arată că atunci sunt mai mulți oameni online, iar cele deschise arată că audiența ta nu prea deschide YouTube-ul atunci.
Cum ajungi la graficul de mai sus? Mergând pe studio.youtube.com, dând click pe butonul Analytics (în meniul din stânga), apoi pe Audience.
Graficul se generează automat pe baza activității de pe canalul tău din ultimele 28 de zile și este generat uitându-se la toți cei care îți vizualizează clipurile, nu numai la cei care sunt abonați la canalul tău.
Cu ce te ajută acest grafic?
Înțelegând în ce momente sunt online oamenii care urmăresc video-urile publicate de tine, îți poți optimiza mai bine programul de publicare de conținut pe YouTube.
YouTube spune că indiferent de ce apare în acest grafic, clipurile preînregistrate pot fi publicate oricând, pentru că algoritmul are grijă să le aducă în fața privitorilor pe o perioadă mai lungă de timp, deci cei interesați oricum vor vedea acel clip la un moment dat.
Totodată, trebuie să te gândești și la faptul că foarte mulți creatori de conținut din nișa ta vor începe să publice clipuri la orele la care văd că sunt mulți oameni online, deci s-a putea să nu fie o idee foarte bună să pui clipuri noi fix în momentele în care pare că audiența este online.
Dar ar putea fi o idee bună să faci clipuri live în perioada în care știi că audiența e online, pentru că sunt mai mari șansele de a avea vizualizări și reacții pe timpul acelui clip. Sau ai putea publica postări în tab-ul Community la acele ore, știind că audiența ta de obicei petrece timp pe YouTube atunci.
Mai mult, acum poți programa postări în secțiunea Community, deci nu trebuie neapărat să aștepți ora 21:00 ca să publici ceva acolo, ci poți programa din timpul zilei, astfel încât acea postare să apară singură la ora 21:00, când știi că audiența ta e online și e pregătită să consume conținut. 😁
3 Comments
Foarte utila sectiunea asta. Mersi de pont. Nu am reusit sa ma mai uit.
Super! Mă bucur că pot fi de folos. 😁
[…] – Acum poți vedea când e online audiența ta de pe YouTube– 10 resurse gratuite care te ajuta sa creezi continut pe YouTube […]