Cam cât de tare-i reclama asta de la Hyundai?
Cine vrea să alerge la Cernica Spring Trail Running? Am două invitații de dat
Informația brută sună cam așa: cu orice pachet de gumă Orbit pe care-l cumperi până pe 24 mai, contribui la campania „Donează un zâmbet sănătos”, care are ca scop ajutorarea a 3500 de copii defavorizați din cele trei programe ale organizației SOS Satele Copiilor România, adică: București, Cișnădie (Sibiu) și Hemeiuș (Bacău).
Spus mai pe larg, Orbit donează 1% din vânzări unui program care vrea să ajute copiii să aibă o igienă orală mai bună. Donațiile vor fi făcute în produse de igienă orală, consultații la stomatolog pentru copii și cursuri de igienă dentară.
Amintesc aici că dentiștii la care merg eu ziceau în interviul pe care l-am luat acum ceva timp că cea mai mare problemă a țării noastre (pe partea asta stomatologică, bineînțeles) este lipsa de educație în domeniu. Uite că acum avem ocazia să educăm niște copii, să le arătăm importanța igienei orale și să le oferim tot ce au nevoie pentru a avea grijă de dinții lor.
Am citit într-un studiu făcut în România în anul 2013 că, la nivel național, oamenii își schimbă periuța de dinți o dată la doi ani. Mai mult, în mediul rural, periuța de dinți e schimbată o dată la 10 ani. Hai să-i educăm pe copiii de-acum și să facem în așa fel încât, în câțiva ani, la următorul studiu, să fim pe aceeași lungime de undă cu germanii, care își schimbă periuța de dinți cel puțin o dată la 3 luni (tot conform studiilor, bineînțeles).
Îndemnul meu e să cumpărați cât mai multă guma Orbit în perioada urmatoare, ca să ajutăm la donarea cât mai multor produse, consultații stomatologice și cursuri de igienă dentară. Pentru noi e foarte simplu să facem asta. Ar fi și păcat să nu ne implicăm. Mai mult, cred că ar fi util dacă am da informația asta mai departe, ca să ajungă la cât mai multă lume.
Mai multe detalii despre campania celor de la Orbit găsești aici.
6 Comments
10 ani? Ce 10 ani, ca romanii nu prea utilizeaza asa ceva.
Tocmai de-aia donează Orbit. :)
Super idee! Voi „participa” cu drag!
Super! :D
O initiativa draguta, dar care ar trebui sa fie aplicata mai des in cazul oamenilor cu posibilitati reduse. Cu o floare nu se face primavara..
Acesta este doar începutul. :D Ideal ar fi ca tot mai multe companii să se inspire din gestul făcut de Orbit.