De încercat: Planable – instrument de planificare și aprobare a campaniilor de social media făcut în România

La Webstock m-am întâlnit cu Vlad, unul dintre cei care lucrează de zor la planable.io, o platformă de planificare și aprobare a campaniilor de social media. Sistemul funcționează extrem de simplu: dacă te ocupi de pagina de Facebook a unui client și trebuie ca el să-și dea ok-ul pentru fiecare postare pe care o pui tu acolo, procesul de aprobare se simplifică, pentru că tu introduci acel status în Planable, iar clientul intră și începe o discuție direct în dreptul postării respective. Iar când ați căzut de acord asupra variantei finale a postării, o poți publica direct din platformă. După cum o să vezi în imaginea de mai jos, Planable funcționează ca un live mock-up al paginilor de social media, fapt care permite un look and feel similar cu cel al rețelelor sociale, atât pentru clienți, cât și pentru social media manageri.

planable

Eu am testat anul trecut tool-ul, când încă se afla în variantă alpha, dar pentru că mai aveau de îmbunătățit la el, am zis să mai aștept. Când am discutat cu Vlad, mi-am amintit de testul făcut de mine și l-am rugat să-mi dea mai multe detalii despre platformă. O să-ți las mai jos ce mi-a scris, iar dacă testezi tool-ul, să-mi zici și mie cum ți se pare. Mai are rost să mai adaug că orice feedback e binevenit? :D

Echipă

Suntem o echipă tânără din Republica Moldova. Ne-am mutat în România, la Cluj, pentru a dezvolta Planable în programul de accelerare pentru startupuri, Spherik Accelerator. În luna mai am câștigat competiția de startup-uri din cadrul conferinței Techsylvania. Premiul mare a fost o călătorie în Silicon Valley, locul în care ne aflăm chiar acum. Dorim să obținem o investiție în SUA și să mutăm compania aici pentru că aici se află cele mai mari companii digitale și creative din întreaga lume.

Background

Am pornit Planable pentru că toată echipa are experiență în social media marketing și noi, personal, cunoaștem și ne-am luptat cu această problemă de colaborare. Expediam zeci de e-mail-uri, excel-uri sau powerpoint-uri către clienții noștri ca să le prezentăm campaniile de social media și ca să obținem aprobări. Am dezvoltat Planable pentru că aveam nevoie de un mod mai simplu de colaborare cu clienții noștri, să obținem feedback și aprobări de la ei. Pe urmă am descoperit că întreaga industrie are nevoie să colaboreze într-un mod cât mai vizual și real-time pe conținutul de social media.

Workflow

  1. Social media managerul adaugă în Planable conturile sociale ale clientului său – Facebook, Twitter și Instagram. Platforma noastră simulează felul cum arată paginile clientului și oferă un workspace familiar și intuitiv.
  2. Social media managerul își invită clientul și echipa în Planable. Pe parcul procesului de colaborare, acest social media manager creează postările în care poate adăuga text, imagine, gif, video, url link, sau orice alt content la dorința sa, apoi selectează data postării.
  3. Clientul fie oferă feedback la postare și cere anumite schimbări, fie o aprobă și îi oferă social media managerului undă verde să publice postarea.
  4. Social media managerul poate edita cu ușurință fiecare postare, poate filtra postările după statusul lor și perioada de timp. După ce feedback-ul clientului a fost implement, social media managerul poate programa postările știind că el și clientul său sunt pe aceeași pagină.

Cam asta e, în mare. Acum te invit să vizitezi planable.io și să-mi spui cum ți se pare. :D

Poate te ajută: public săptămânal un clip util pe YouTube.
  • Adaugă un comentariu