La ce fel de reclame reacționează publicul în funcție de vârstă [infografic]
Ajută și tu nou născuții de la maternitatea din Câmpina mergând la un spectacol de teatru
Cum ar fi să dormi într-o cameră mobilă și să te trezești în fiecare dimineață într-un loc nou, cu totul diferit față de ce ai văzut ieri? Ar fi tare, nu? Un clip de promovare al orașului Québec ne arată cum a fost această experiență pentru Glennis LaRoe și Kip Geddes, un cuplu care iubește să călătorească. Fără alte introduceri, clipul:
Și dacă tot am început, te invit să vezi și clipul pe care l-au folosit anul trecut pentru promovarea aceluiași oraș. E un video în care un american nevăzător se plimbă prin Québec și încearcă experiențele locale, arătând faptul că e un loc atât de special încât te poți bucura de el și prin intermediul altor simțuri, nu numai prin văz.
https://youtu.be/jkzPcoLV3wM
Cum ar fi să avem și noi clipuri de acest fel pentru promovarea țării?