Vrei să fii blogger acreditat la Regata Mării Negre 2014?
Prima oară când îmi apare faţa într-un comunicat de presă
Azi s-a plâns Alex pe Facebook că a comandat o pizza şi că servirea a fost execrabilă.
Când a scris lucrul ăsta pe Facebook, a dat în acelaşi timp şi pe Twitter, moment în care Pizza Acorbatica din Cluj-Napoca s-a sesizat şi a venit cu următorul răspuns:
@AlexCirstea cand treci pe la #cluj, te asteptam. Poti comanda direct pe twitter, si daca o mananci in 5 minute, #facemcinste :)
— Pizza Acrobatica (@pizzacrobatica) May 14, 2014
Asta înseamnă, din punctul meu de vedere, să profiţi de o oportunitate în Social Media. Nu ştiu ce va face Alex, dar eu dacă ajung pe la Cluj cu siguranţă o să-mi amintesc de Pizza Acrobatica, numai pentru că au ştiut când să reacţioneze.
9 Comments
Stau sa ma intreb daca e mai importanta reactia PR-istica decat experienta lui Alex…
Bună întrebare… Nu mi-a trecut prin cap când am scris asta. :))
Da, ok, au fost smart și au răspuns, dar eu tot mă uit ciudat la ei… După ce pizza a întârziat două ore, lipsește ceva din comandă și cel care a livrat a mai scăpat și ceva pe jos, asta e tot ce pot ei să spună?
Cred că ai citit în grabă textul. Unii sunt ăia cu pizza în grabă, alţii sunt cei cu răspunsul smart. Răspunsul a venit după ce au văzut că Alex a păţit ceva nasol cu alţii.
Jerry’s Pizza, Pizza Acrobatica, mea culpa :) Am probleme cu numele…
Observ că Jerry’s Pizza nici măcar nu au treabă cu Tiwtter-ul (din Decembrie mai ales). Oare au primit, într-un final, nemulțumirea lui Alex?
Mă îndoiesc. :))
Nu se vede raspunsul smart :(
Lipseste a doua imagine
Abia acum aparu :)
Se încarcă automat de pe Twitter. Dacă serverele lor sunt mai lente, durează mai mult.