Azi au început înscrierile pentru Facebook Awards 2016
8 oameni care au influențat viețile cititorilor blogului
Acum câteva zile a fost lansată o nouă reclamă la Cilit Bang, în care unul dintre dansatorii Madonnei curăță o fabrică întreagă în ritmuri de dans. Te las să vezi reclama, apoi îți amintesc ce fel comunicau ei până acum. :))
http://www.youtube.com/watch?v=LHizW4PLw2Q
Te-a prins, nu? Și eu m-am uitat până la sfârșit, curios fiind de ce-o să se întâmple mai departe. Cei de la Cilit Bang au zis că lansează odată cu această reclamă și un nou concept de comunicare, numit „Cleantertainment”. Iar ca să vezi care-i diferența dintre stilul ăsta de comunicare și ce făceau ei înainte, îți las aici două spoturi publicitare din 2015:
O să fie interesant de urmărit anul 2016 când vine vorba de produsele de curățătorie, pentru că mi se pare că Cilit Bang a ridicat ștacheta foarte sus cu reclama lansată zilele trecute.
2 Comments
N-am mai vazut de mult o reclama asa faina! Cu greu nu ma duc sa cumpar Cilit Bang!
:)) Mă bucur să aud asta.