Studiu: Ce fac românii în social media și ce rețele sociale preferă

Ieri, la Digital Marketing Forum, cei de la iSense Solutions au arătat în premieră rezultatele unui studiu despre ce fac românii în social media, de la ce fel de rețele sociale folosesc, până la tipul de conținut pe care-l preferă.

Studiul a fost făcut cu 1080 de respondenți de peste 18 ani, utilizatori de internet, reprezentativi la nivel urban.

Iată câteva dintre rezultatele studiului despre ce fac românii în social media:

Ce fac românii după ce se trezesc?

  • Iau micul dejun – 67%;
  • Își verifică mailul – 55%;
  • Intră pe rețelele sociale – 53%.

Pe ce canale de Social Media au cont românii?

  • Facebook – 94%;
  • YouTube – 63%;
  • Instagram – 55%;
  • LinkedIn – 44%;
  • Pinterest – 28%;
  • Twitter – 28%;
  • Snapchat – 13%.

Canalul de social media preferat în 2019 de către români

Ce fac românii în social media și ce rețele sociale preferă

Folosirea story-urilor de către români

Ce fac românii în social media și ce rețele sociale preferă

Urmăresc românii bloguri sau vloguri?

Ce fac românii în social media și ce rețele sociale preferă

Rezultatele sunt, din punctul meu de vedere, foarte interesante. Ne fac să înțelegem mai bine publicul din România din mediul urban și felul în care se raportează el la social media.

Am notat mai sus doar câteva concluzii ale studiului, dar dacă vrei să descarci prezentarea completă te invit să acccesezi această pagină.

Vei descărca un document .pdf care îți va cere o parolă. Parola este isensedmf.

    1. openmart luni, 25 februarie 2019, 15:18
      • Cristian Florea marți, 26 februarie 2019, 17:23

    Adaugă un comentariu