
Tu ce stadioane ai vrea să vizitezi?

5 motive pentru care mi-a plăcut cartea lui Ariel
În lipsă de inspiraţie, când îţi faci un magazin sau o firmă care are contact cu publicul, pui sloganuri de genul: „Profesionalism şi seriozitate”, „Respect şi prietenie” sau orice altă aberaţie care-ţi vine în minte şi, pe moment, ţi se pare genială, deşi mai există cel puţin 999 de firme cu un slogan asemănător.
Ieri, în timp ce mă întorceam spre casă, mi-a sărit în ochi sloganul unui Mini Market din Sectorul 1.
Nu pot să-mi dau seama dacă a vrut să fie o glumă sau omului chiar i s-a părut un slogan atractiv. Eu n-aş intra în magazinul respectiv decât dacă n-aş avea de ales. Sau poate n-am eu simţul umorului destul de bine dezvoltat.
Ţie ce-ţi inspiră sloganul de mai sus? Te face să intri şi să cumperi ceva?
P.S.: Am mai scris aici despre nume penibile de firmă.
2 Comments
e doar un plagiat! (nu articolul tau, sloganul) ;)
Ăsta cu mini market-ul a continuat rima. A fost puţin mai harnic. :)))