Statistici Social Media în România [infografic – decembrie 2017]
La ce evenimente de social media poți participa în 2018
Mai e puțin până la Super Bowl (4 februarie 2018), competiția de fotbal american care atrage în fiecare an cele mai multe priviri, fie de la pasionați de sport, fie de la pasionați de advertising. Asta pentru că Super Bowl este și competiția sportivă în care sunt investiți cei mai mulți bani când vine vorba de advertising. Sunt branduri care fac o singură reclamă într-un an de zile, iar aceea este gândită special pentru a fi rulată la Super Bowl. Apropo de asta, dacă vrei să vezi ce reclame de la Super Bowl am mai promovat în trecut pe blog, te invit pe această pagină.
Cât despre Skittles, se pare că anul acesta a hotărât să facă cea mai exclusivă reclamă de la Super Bowl. O să fie o reclamă de 60 de secunde pe care o va putea vedea o singură persoană. E vorba despre un adolescent, fan al brandului, numit Marcos Menendez.
Pentru a anunța ce au de gând să facă în acest an, cei de la Skittles au făcut clipul de mai jos. :))
https://www.youtube.com/watch?v=Ir8f1DDAiIA
Așadar, pe 4 februarie, vom putea vedea live, pe pagina de Facebook Skittles, reacția lui Marcos Menendez la vederea reclamei făcută special pentru el. Dar nu vom putea vedea reclama. :))
Totodată, se pare că vor să mai facă 4 clipuri de teaser în perioada următoare, așa că fiți pe fază.