Dacă mergi pentru a patra oară într-o tabără, înseamnă că ceva se întâmplă acolo
Cum a fost prima mea experienţă cu un DSLR
Ieri, la Food Bloggers Conference, Alex Negrea le-a recomandat bloggerilor din sală să încerce şi partea de Video când vine vorba de promovarea pe Facebook. Şi a dat un exemplu cu un clip banal pe care l-a pus pe Facebook-ul lui şi care are peste 1000 de vizualizări, deşi are numai 15 like-uri.
La un status normal, e foarte greu să fie un reach atât de mare, la atât de puţine like-uri, de-aia zona video s-ar putea să funcţioneze. Totodată, a recomandat testarea diferitelor tipuri de conţinut pe diverse audienţe, ca în imaginea de mai jos.
Dacă nu-ţi apare butonul de mai sus, trebuie să-l activezi de la Settings » General » Targeting and Privacy for Posts, apoi bifezi Allow targeting and privacy options when I create posts on my Page.
Pe drum, discutam cu George despre partea de video, ne întrebam ce merită mai mult: să pui de mai multe ori un link pe timeline sau să faci un video pe care să-l pui o singură dată şi astfel să-ţi promovezi conţinutul?
Având în vedere că un video nu se face aşa uşor, eu cred că mai simplu ar fi să distribui de mai multe ori o postare în timeline (mă rog, dar să ai grijă să nu-ţi oboseşti cititorii). Totuşi, cel mai bine e să testezi continuu, să vezi ce ţi se potriveşte cel mai bine. Facebook schimbă algoritmii săptămânal. Tu nu trebuie să-ţi schimbi strategia chiar în fiecare săptămână, dar o dată la câteva luni cred că ar fi bine să mai testezi câte ceva.
2 Comments
Prima oară dai exemplu un clip de pe un profil personal, apoi spui de targetarea pe pagini. Cred că ar trebui să menționezi că opțiunea respectivă e disponibilă pentru pagini și nu pentru profile personale, căci e un pic cam ambiguă exemplificarea și poate crea confuzii. :D
Uite ca la asta nu m-am gandit, dar cred ca si pe pagini reach-ul e mai mare cand vine vorba de video. Nu cred ca-s singurul caruia ii apare foarte mult continut video in news feed in ultimul timp.