Ieri, la Food Bloggers Conference, Alex Negrea le-a recomandat bloggerilor din sală să încerce şi partea de Video când vine vorba de promovarea pe Facebook. Şi a dat un exemplu cu un clip banal pe care l-a pus pe Facebook-ul lui şi care are peste 1000 de vizualizări, deşi are numai 15 like-uri.
La un status normal, e foarte greu să fie un reach atât de mare, la atât de puţine like-uri, de-aia zona video s-ar putea să funcţioneze. Totodată, a recomandat testarea diferitelor tipuri de conţinut pe diverse audienţe, ca în imaginea de mai jos.
Dacă nu-ţi apare butonul de mai sus, trebuie să-l activezi de la Settings » General » Targeting and Privacy for Posts, apoi bifezi Allow targeting and privacy options when I create posts on my Page.
Pe drum, discutam cu George despre partea de video, ne întrebam ce merită mai mult: să pui de mai multe ori un link pe timeline sau să faci un video pe care să-l pui o singură dată şi astfel să-ţi promovezi conţinutul?
Având în vedere că un video nu se face aşa uşor, eu cred că mai simplu ar fi să distribui de mai multe ori o postare în timeline (mă rog, dar să ai grijă să nu-ţi oboseşti cititorii). Totuşi, cel mai bine e să testezi continuu, să vezi ce ţi se potriveşte cel mai bine. Facebook schimbă algoritmii săptămânal. Tu nu trebuie să-ţi schimbi strategia chiar în fiecare săptămână, dar o dată la câteva luni cred că ar fi bine să mai testezi câte ceva.
Prima oară dai exemplu un clip de pe un profil personal, apoi spui de targetarea pe pagini. Cred că ar trebui să menționezi că opțiunea respectivă e disponibilă pentru pagini și nu pentru profile personale, căci e un pic cam ambiguă exemplificarea și poate crea confuzii. :D
Uite ca la asta nu m-am gandit, dar cred ca si pe pagini reach-ul e mai mare cand vine vorba de video. Nu cred ca-s singurul caruia ii apare foarte mult continut video in news feed in ultimul timp.