Organizatorii Cupei Mondiale de Rugby ne-au urat la mulţi ani de 1 Decembrie
Ia uite ce documentar fain o să promovăm prin Kooperativa 2.0
Un lucru pe care l-am realizat când am participat pentru prima oară la Social Media Camp a fost că online-ul e, până la urmă, o interacţiune între oameni. Şi atunci când te adresezi unui brand, tot unui om i te adresezi, de fapt.
Bineînţeles, nu e vreo mare filozofie în spatele acestei concluzii, numai că eu n-am realizat cât de mult contează lucrul ăsta până când n-am ajuns să cunosc câţiva oameni din companii şi din agenţii. Şi tot atunci am înţeles mai bine cum funcţionează anumite companii, care-i politica pe care trebuie s-o respecte, de ce uneori nu au nicio reacţie la mesajele negative pe care le primesc şi aşa mai departe.
De atunci am mai fost la încă trei ediţii de Social Media Camp şi de fiecare dată am simţit nevoia să interacţionez cu oameni noi şi să întreb cât mai multe despre domeniul în care activează. Aşa am avut ocazia să învăţ câte ceva de la fiecare şi să plec de-acolo cu câte-o experienţă nouă, avută atât cu brandul, cât şi cu omul din spate.
Iar lucrurile începi să le priveşti altfel după ce omul din spate, pe care tocmai l-ai cunoscut, îţi oferă şi o experienţă cu brandul. Spre exemplu, altfel o să merg la Calif după ce mi-au dat un sorţ cu numele meu şi au făcut un party excelent în tabără.
Altfel o să-mi aduc aminte de Jack Daniel’s după ce au făcut pentru noi primul brad din butoaie de la noi din ţară.
Heidi o să gust cu mult mai mult drag după ce m-au lăsat să ornez un brăduţ de ciocolată cum am vrut eu.
Altfel o să beau Sâmbureşti după ce le-am gândit o campanie publicitară şi am luat un premiu cu ea.
Altfel o să mă gândesc la Coca-Cola după ce ne-au pregătit un atelier. :D
De Jager ce să mai zic? Eprubetele astea sunt grozave!
Mi se pare că e foarte important să înţelegem că în spatele fiecarui cont de Social Media este un om. Dacă ne-am gândi la lucrul ăsta de fiecare dată când am interacţiona cu pagina unui brand, cred că ne-am adresa altfel brandului respectiv. În plus, cred că e foarte importantă experienţa avută cu brandurile, de-aia cred că e important să-ţi spun să-ţi notezi în calendar 2 – 5 iulie 2015, că atunci va fi Social Media Summer Camp, pe care ar fi bine să nu-l ratezi.
Partenerii acestei ediţii de Social Media Snow Camp sunt: Telekom, UniCredit Tiriac Bank, Samsung, Renault, Shoppy, Coca-Cola, Staropramen, Samburesti, Himalaya, TNT, Calif, Heidi şi Air-France KLM.