
Enel și-a refăcut site-ul. Uite de ce e important
![Cât de important e să oferi servicii de customer care în social media [infografic] 7 | Cristian Florea Cât de important e să oferi servicii de customer care în social media [infografic] 6 | Cristian Florea](https://cristianflorea.ro/wp-content/uploads/2017/01/gp8blyataa0.jpg)
Cât de important e să oferi servicii de customer care în social media [infografic]
Prietenii de la Zelist fac în fiecare lună un infografic în care arată cam cum se modifică numărul de utilizatori și de interacțiuni de pe rețelele sociale populare în România. M-am gândit că ar fi o idee bună să distribui lunar infograficul și pe blog, pentru că mi se pare că e important să știm cât de mare e publicul căruia ne adresăm și cam care sunt tendințele cărora ar fi bine să ne adaptăm. Acum hai să vezi infograficul cu datele din luna decembrie 2016.
Și dacă tot e infograficul de final de an, m-am gândit că ar fi o idee bună să-ți arăt și cum stăteam în decembrie 2015, ca să poți face o comparație. :D Așa că uite și statisticile din luna decembrie a anului 2015:
Apropo, uite cum arată și statisticile din lunile anterioare.
6 Comments
Oare de ce nu apare si Pinterest aici ? Nu prea este folosit in RO ?
O mare nelamurire am si referitor la Google Plus, nici asta nu folosim sau folosim mai putin decat TPU ?
Una peste alta foarte util infograficul pentru stabilirea unei strategii de marketing online, multumesc !
Da, cred că ambele sunt folosite prea puțin ca să poată fi luate în considerare. :D Mă bucur că ți se pare utilă informația!
Pinterest si Google+, desi sunt monitorizate destul de multe conturi de pe fiecare platforma in parte (in total peste 150.000), nu sunt adaugate in infografic pentru simplul motiv ca cele doua platforme sunt inca monitorizate in varianta beta in care se verifica daca se pot prelua informatiile in mod constant (fara a avea gauri in preluare) iar numarul de conturi totale inca nu poate fi estimat (identificarea facandu-se intr-un ritm constant).
1) Am verificat doar datele de la LinkedIn, total eronate. Sunt 2.969 de grupuri si 1.410.669 de conturi. Ceea ce plaseaza LinkedIn-ul pe a doua pozitie dupa Facebook.
2) Graficul este gresit, ceea ce duce la o interpretare eronata. Pentru Facebook, Youtube, Instagram, Twitter si Foursquare, Zelist, a numarat userii, iar la LinkedIn a numarat grupurile ?!?
Salutare,
Sigur există o explicație pentru toate. O să le scriu celor de la Zelist, să ne dea mai multe detalii. :D
Referitor LinkedIn, ne raportam doar la grupurile pe care le putem parsa. Conturile personale nu pot fi parsate pentru update-uri iar profilele active mentionate in infografic sunt cele care au postat in grupurile mentionate.