Tema de azi? Logo Rebranding

Mă întreb cât de mult înseamnă pentru o firmă reconstruirea logo-ului. Şi nu mă refer la cheltuieli, ci la impactul faţă de public. Ştiu că îmbunătăţirea logo-ului înseamnă foarte mult (cum ar fi să vezi acum la Coca Cola, logo-ul din 1886?), dar cam cât îi ia publicului să se acomodeze cu asta?

În plus, cu noul logo, ei vor înregistra creşteri în vânzări din cauză că au făcut ceva mai atractiv, sau pierderi, din cauză că populaţia nu mai este sigură de ceea ce cumpără?

Bineînţeles, aici m-am referit la firme mari (gen Coca Cola, McDonald’s etc.), dar hai să ne referim puţin şi la un simplu blog. Ce-ar fi ca eu să-mi schimb maimuţoiul ăla de sus? Nu-l schimb mult, ci îl fac puţin mai web 2.0. Sau, ce-ar fi ca de pe floreacristian.ro să mă mut pe floreacristian.com (nu ştiu dacă există încă) şi să renunţ de tot la maimuţoi?

Voi cum aţi reacţionea? Sunt sigur că ceea ce vă atrage aici sunt textele, în niciun caz maimuţoiul, dar dacă v-aţi obişnuit aşa (adică mini-brand-ul meu a fost conturat aşa), care ar fi diferenţa?

18 Comments

  1. A.Dragos 2 septembrie 2010
  2. Stefan Murgeanu 2 septembrie 2010
  3. colaholicu 2 septembrie 2010
    • Cristian Florea 2 septembrie 2010
  4. coolnewz 2 septembrie 2010
  5. Pavel 2 septembrie 2010
    • Cristian Florea 2 septembrie 2010
  6. Pizza 2 septembrie 2010
    • Cristian Florea 2 septembrie 2010
  7. Shmen 2 septembrie 2010
  8. MidSuMmEr NiGhT's DrEaM 2 septembrie 2010
  9. INfinit 2 septembrie 2010
  10. danbrasov 2 septembrie 2010
    • Cristian Florea 3 septembrie 2010
  11. mariusrusu 4 septembrie 2010
    • Cristian Florea 4 septembrie 2010
  12. 92lucia 6 septembrie 2010
  13. Florin 9 septembrie 2010

Leave a Reply