S-a actualizat aplicația Google Maps pentru iPhone și vine cu două lucruri interesante
Cum au ajutat fanii de pe Facebook-ul Holcim la donarea a 4.760 de saci de ciment
Îmi plac brandurile jucăușe, adică cele care lansează provocări și știu cum să răspundă atunci când sunt provocate. Am urmărit cu interes reacția Burger King la un poster McDonald’s făcut în Franța. Reacția a venit ieri, dar hai să vezi toată povestea. :D
Pe 25 februarie, am văzut pe Adweek imaginea următoare:
Practic, McDonald’s le zicea trecătorilor că mereu sunt aproape de ei, spre deosebire de Burger King până la care trebuie să conduci o grămadă. Au venit și cu un clip pentru campania asta, bineînțeles:
Cum a răspuns Burger King? Cam așa. :))
Mi s-a părut inteligentă atât campania inițială, cât și reacția Burger King. Dar sunt curios cum ți se pare ție. :D
10 Comments
Băi, ce tare! Ce campanii smart!
Fix așa am reacționat și eu. :))
foarte tare, genial chiar. Super articol
Mulțumesc, Iulia! :D
Când te iei de cei mai tari ca tine, rişti să fii bătut cu propriile arme…. Şi cozile de topor tot din pădure vin.
E bine că a ieșit ceva amuzant pentru ambele părți. :))
Si mie imi place cand se inteapa unul pe celalalt. Realist vorbind insa, e clar ca sunt mana-n mana :p
Hmm, crezi? Eu n-aș miza pe asta. :D
Nu vad cum au avut voie sa foloseasca ambele marci in clipuri?!
În Franța probabil nu există legi împotriva acestui tip de publicitate. :D