Te-ai gândit la blog ca la un brand?
Get inspired
Guest Post scris de runn3r (căruia îi mulţumesc enorm pe această cale).
În acest articol aş vrea să vorbesc despre modurile în care unii oameni folosesc această reţea de socializare. Presupun că nu mai trebuie să explic cititorilor lui Grim ce este şi cu ce se mănâncă twitter-ul. Aş vrea să vorbesc despre 4 categorii:
1. Sunt cei care îşi fac cont doar pentru că aşa e la modă. Zici că fac o colecţie de conturi pe site-urile de socializare (eu vorbesc? :-:) şi nu se lasă până nu le au pe toate. Ba mai mult, unii au chiar şi dubluri. Aici mai există şi utilizatorul obişnuit care îşi face cont să primească link-uri cu chestii funny de la prieteni.
2. Am citit pe mai multe bloguri că Twitter-ul este foarte des folosit pentru promovare. Un număr substanţial de vizitatori pot ajunge pe blogul tău, de pe twitter. Şi câţi dintre cei care îşi promovează blogul aşa n-au cerut RT-uri? După un timp în care evoluezi, or să vină şi singure.
3. Un număr din ce în ce mai mare de vedete româneşti au observat ce se poate face prin promovarea online, urmând exemplul bloggerilor. Astfel, poţi vedea primul care este cel mai nou clip lansat, poţi să asculţi cea mai nouă piesă dată spre ascultare, poţi afla detalii despre concerte etc. La fel şi vedetele de pe Youtube (de exemplu: @PhillyD, @RayWJ), care au show-uri şi postează video-uri o dată sau chiar de două ori pe săptămână, îşi anunţă spectatorii când au postat cel mai nou video.
4. O chestie pe care nu cred că mulţi o ştiu despre twitter este faptul că există conturi pe care oamenii le urmăresc doar pentru a se amuza. Sunt conturi făcute special pentru a născoci glume în fiecare zi. Ba chiar există şi un site care se ocupă de acestea: în funcţie de numărul de fav-uri, acele conturi apar într-un top pe site-ul respectiv.
Ceea ce este foarte interesant la aceste glume, este faptul că umorul trebuie să fie „comprimat” în cele 140 de caractere. Unele sunt foarte scurte şi de aceea se numesc one-liners. @funnyhumour, @funnyoneliners sau NikiWithIssues sunt 3 dintre puţinii twitter-işti care se ocupă cu aşa ceva.
Şi la sfârşit, o întrebare: tu cum foloseşti twitter-ul?
15 Comments
In mare parte eu il folosesc pentru promovare si branding.
Prietenii stiu de ce….
socializare, descopar multe chestii misto, citesc articole interesante fara sa mai caut foarte mult prin blogosfera.
Il folosesc mai mult pentru promovare.
Eu il folosesc pentru promovare si pentru socializare. Nu-mi trimit link-urile spre blog sufocant, dar nici nu refuz RT-urile. De cerut, nu le cer, dar stiu sa multumesc atunci cand primesc unul.
Twitter-ul e un must have pentru un blogger, cel putin din punctul meu de vedere :D
promovare, socializare, informare…
Doar pentru promovare.
Asta este o tema deja dezbatuta de foarte multi.
Folosesc twitter pentru promovare si socializare. Merita…
Stiu ca subiectul e dezbatut de foarte multi. Eu am pornit de la ideea ca nu multi stiu de categoria 4 si am zis : „Hai sa scriu un post” :d . Dar mi s-a parut oarecum sa scriu doar de categoria 4 si… de-acolo a evoluat subiectul.
si a iesit un articol pe cinste. felicitari!
Il folosesc pentru doua chestii mari si late: pt promovarea blogurilor, si de obicei, cum pe unul scriu aproape in fiecare zi si pe celalalt, deocamdata cam la doua saptamani, nu sufoc pe nimeni, mai ales RT-uri ( totusi sa traiesti Cris, ca mi-ai dat RT odata la un post, si nu uit:) ) si pentru link-uri la neste piese din curentul meu muzical preferat, piese care sunt apreciate de o mana de oameni, si asta ma bucura, cand mai coincidem in gusturi. In plus, cateodata il mai folosesc ca mess in varianta scurta, dar asta e in cantitate neglijabila.
Pentru mine Twitterul e mai mult un mediu de informare … primesc fel si fel de lucruri importante pe el + ca uneori mi se pare mai tare decat messu.
twitterul pentru mine a aparut mai intai ca necesitate de a descoperi ceva nou. am descoperit oameni de calitate, m-am intalnit in offline, dupa care a aparut si blogul si apoi promovarea. e frumos sa scoti din twitter ceea ce vrei sa castigi
Eu il folosesc numai pentru Promovare
Dupa ce l-am recitit, ma mira faptul ca articolul asta inca se tine pe picioare aici la tine pe blog :)) Treaba buna !
Articolele nu mor niciodată. :))