Vă rog să remediaţi problema cât mai repede

Azi am fost să-mi fac analizele. Nu, n-am nicio problemă, dar nişte analize luate din când în când nu strică.

După cum spuneam, m-am trezit dis de dimineaţă şi m-am dus val-vârtej să mă uit cum o tanti îmi fură sângele, iar tot eu să fiu cel care plăteşte. În timp ce aşteptam să-mi tasteze asistenta-recepţioneră numele pe calculator, am văzut acolo, fix pe tejgheaua din faţa mea, un caiet intitulat „Caiet de reclamaţii”.

„Ui’ ce interesant pare ăsta”, îmi zic. Şi-l deschid. Tanti s-a uitat la mine, dar n-a zis nimic şi, cu o mână tremurândă, mi-a întâins un pix.

„Nu, mulţumesc, îi zic şi se linişteşte, citesc, atât”. Şi mă pun pe citit. Vreo doi ziceau că vor aer condiţionat. „Frumos, îmi zic, că vara îi cald aci şi na, îţi trebe”. Unu’ a scris nişte hieroglife pe care m-am gândit că n-am timp să le descifrez, apoi am trecut la ultima reclamaţie, care suna cam aşa:

„Astăzi, 15.03.2010, am venit la clinica dumneavoastră şi am întâmpinat câteva neplăceri. Vă rog să remediaţi problemele cât mai repede, pentru că nu vreau să păţească şi alţi clienţi ca mine.”

Atunci am înţeles eu de ce doamna mi-a întins pixul cu mâna tremurândă, dacă scriam „şi eu” sub ultima reclamaţie ce făcea?

    1. carmen sâmbătă, 4 decembrie 2010, 20:03
      • alex n. sâmbătă, 4 decembrie 2010, 20:07
    2. val33ntyn sâmbătă, 4 decembrie 2010, 20:27
    3. Ciupanezul sâmbătă, 4 decembrie 2010, 20:39
      • Cristian Florea sâmbătă, 4 decembrie 2010, 23:39
    4. crinutza sâmbătă, 4 decembrie 2010, 20:41
      • Cristian Florea sâmbătă, 4 decembrie 2010, 23:42
    5. A.Dragos duminică, 5 decembrie 2010, 8:06
      • Cristian Florea duminică, 5 decembrie 2010, 8:25
    6. alex duminică, 5 decembrie 2010, 13:11

    Adaugă un comentariu