Cum şi-a cumpărat Kyle MacDonald o casă cu o agrafă de hârtie
În blogging nu există scurtături
Aşa se numeşte o campanie românească, făcută publică la sfârşitul lunii octombrie a anului trecut.
Agenţia de creaţie Mercury360, iar eu am aflat de campanie de pe un site străin. Îmi place pentru că abordează într-un mod simplu o problemă extrem de serioasă. Totuşi, e tare ciudat că am aflat de campanie de pe un site străin şi că după un search pe Google n-am găsit prea mulţi oameni care să fi scris despre ea. Sau poate mi se pare doar mie foarte reuşită?
12 Comments
îmi place şi mi se pare şi mie reuşită. abia acum o văd şi eu.
Mai bine mai târziu decât niciodată, aşa mi-am spus eu când am văzut-o. :D
Este foarte reusita si chiar azi, cand ma indreptam spre casa, pe o straduta destul de ingusta, era sa intre in mine unul cu o matahala de masina ca era concentrat sa tasteze un sms…sau poate dadea un check in :)
Sunt mulţi care nu vor fi mişcaţi de campania asta. Ce-i drept, îţi trebuie puţină inteligenţă ca s-o înţelegi şi să iei măsuri.
campania daca reuseste sa schimbe 2 persoane si tot as fi multumit
Şi eu sper să schimbe câte ceva.
Daca mor 2 panarame ca cea din poza din cauza ca dau mesaje la volan, si tot as fi multumit…
Problema nu e că mor şoferii, că o fac pe prostia lor. Problema e că sunt foarte multe şanse să-i omoare şi pe alţii.
In Romania sunt 90 % sanse sa omoare ori un retardat, ori un nebun, ori o curva, ori un spalat pe creier de BOR, etc etc… Deci, orice om in minus e o sansa in plus pentru cei ca mine si ca tine !!!!
N-aş spune chiar 90%, dar sunt şi şanse din astea. Oricum, de ce să riscăm să-i omoare pe cei buni? :D
Eu sunt ferm convins ca nu se va schimba nimic in urma campaniei asteia, chiar daca, in opinia mea, sa dai SMS-uri de pe un touchscreen, la volan fiind, este inconstienta crasa.
Eu încă mai sper, cu toate că ai dreptate.