Veştile importante vin din trafic

Aşa se numeşte o campanie românească, făcută publică la sfârşitul lunii octombrie a anului trecut.

Agenţia de creaţie Mercury360, iar eu am aflat de campanie de pe un site străin. Îmi place pentru că abordează într-un mod simplu o problemă extrem de serioasă. Totuşi, e tare ciudat că am aflat de campanie de pe un site străin şi că după un search pe Google n-am găsit prea mulţi oameni care să fi scris despre ea. Sau poate mi se pare doar mie foarte reuşită?

12 Comments

  1. Cosmin Băluţă 5 ianuarie, 2014
    • Cristian Florea 5 ianuarie, 2014
  2. Alex N. 5 ianuarie, 2014
    • Cristian Florea 5 ianuarie, 2014
  3. rivi 6 ianuarie, 2014
    • Cristian Florea 6 ianuarie, 2014
    • Alex 6 ianuarie, 2014
      • Cristian Florea 6 ianuarie, 2014
      • Alex 8 ianuarie, 2014
      • Cristian Florea 8 ianuarie, 2014
  4. Intuneric 7 ianuarie, 2014

Leave a Reply