Aşa se numeşte o campanie românească, făcută publică la sfârşitul lunii octombrie a anului trecut.
Agenţia de creaţie Mercury360, iar eu am aflat de campanie de pe un site străin. Îmi place pentru că abordează într-un mod simplu o problemă extrem de serioasă. Totuşi, e tare ciudat că am aflat de campanie de pe un site străin şi că după un search pe Google n-am găsit prea mulţi oameni care să fi scris despre ea. Sau poate mi se pare doar mie foarte reuşită?
îmi place şi mi se pare şi mie reuşită. abia acum o văd şi eu.
Mai bine mai târziu decât niciodată, aşa mi-am spus eu când am văzut-o. :D
Este foarte reusita si chiar azi, cand ma indreptam spre casa, pe o straduta destul de ingusta, era sa intre in mine unul cu o matahala de masina ca era concentrat sa tasteze un sms…sau poate dadea un check in :)
Sunt mulţi care nu vor fi mişcaţi de campania asta. Ce-i drept, îţi trebuie puţină inteligenţă ca s-o înţelegi şi să iei măsuri.
campania daca reuseste sa schimbe 2 persoane si tot as fi multumit
Şi eu sper să schimbe câte ceva.
Daca mor 2 panarame ca cea din poza din cauza ca dau mesaje la volan, si tot as fi multumit…
Problema nu e că mor şoferii, că o fac pe prostia lor. Problema e că sunt foarte multe şanse să-i omoare şi pe alţii.
In Romania sunt 90 % sanse sa omoare ori un retardat, ori un nebun, ori o curva, ori un spalat pe creier de BOR, etc etc… Deci, orice om in minus e o sansa in plus pentru cei ca mine si ca tine !!!!
N-aş spune chiar 90%, dar sunt şi şanse din astea. Oricum, de ce să riscăm să-i omoare pe cei buni? :D
Eu sunt ferm convins ca nu se va schimba nimic in urma campaniei asteia, chiar daca, in opinia mea, sa dai SMS-uri de pe un touchscreen, la volan fiind, este inconstienta crasa.
Eu încă mai sper, cu toate că ai dreptate.