Soluții noi pentru amenajarea băii de la Brico Depôt. Uite despre ce e vorba
10 fobii despre care probabil nu știai
Aseară am fost la una dintre întâlnirile Bucharest Business Club, un club care adună în fiecare săptămână antreprenori și deținători de business-uri mari și îi pune la aceeași masă. Se discută despre mai multe subiecte de interes pentru toți, iar aseară discuția a fost despre LinkedIn.
Vlad, fondatorul Clubului, m-a invitat să susțin o prezentare în care să încerc să răspund la întrebarea „Poți vinde produse pe LinkedIn?”.
Am încercat să evit răspunsul „Depinde”, dar realitatea e că e foarte important ce vrei să vinzi și cum vinzi de obicei produsele sau serviciile tale.
Dacă vânzarea se face în urma unei interacțiuni directe cu o persoană-cheie dintr-o companie, LinkedIn te ajută foarte mult la acest lucru, pentru că poți ajunge ușor la oamenii care te interesează, în sensul că le poți căuta conturile folosind acel Advanced Search și te poți conecta cu ei.
Dacă vânzarea se face fără interacțiune directă cu oamenii (cum e în cazul vânzării unor tricouri, unde vrei ca oamenii să-ți intre pe site, dar nu trebuie să discuți cu ei înainte și să-i convingi) trebuie să fii foarte atent la comunitatea ta și la felul în care interacționează ei cu postările tale.
Mai jos poți găsi prezentarea susținută aseară. Bineînțeles, ce-am spus pe lângă întărește fiecare lucru prezentat în slide-uri, dar cred că și slide-urile sunt de-ajuns pentru a-ți face o idee despre cum să folosești LinkedIn puțin mai bine ca să ajungi la oamenii care te interesează.
Iar dacă încă nu ne-am conectat pe LinkedIn sau dacă ai întrebări specifice pornind de la prezentarea de mai jos, te invit să ne conectăm aici.