Voi, sponsorilor, ajutaţi, sau plătiţi reclamă?

sponsoriLa majoritatea spectacolelor care se organizează pe la noi şi care au nevoie de câte-un sponsor, apar momente în textul prezentatorului în care trebuie să înşire numele tuturor celor care au ajutat ca evenimentul să se întâmple.

Problema nu este faptul că sponsorii primesc aplauze pentru sprijinul acordat, ci faptul că li se rosteşte numele de zeci de ori în decursul a două-trei ore.

Până la urmă care-i motivul pentru care o anumită firmă sponsorizează o cauză? Face asta ca să i se scandeze numele de 123918923102 ori şi să arate lumii întregi că e atât de implicată şi bună încât îi ajută şi pe cei mai puţin fericiţi, sau oferă banii respectivi (ori serviciile respective) ca să ajute cauza în adevăratul sens al cuvântului?

Cred că ideea de sponsor s-a cam denaturat, sau nu înţeleg eu nimic din toate astea pentru că nu-s organizator de evenimente?

12 Comments

  1. Nebunia 23 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 23 decembrie, 2011
  2. Liviu Vieru 23 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 23 decembrie, 2011
  3. Dan Ciulea 23 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 23 decembrie, 2011
  4. Liviu Vieru 23 decembrie, 2011
    • Madalin Blidaru 23 decembrie, 2011
  5. Tudor 25 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 25 decembrie, 2011
  6. Tasia 30 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 31 decembrie, 2011

Leave a Reply