3 recomandări pentru cei care vor să participe la Webstock

Webstock este cel mai mare eveniment de social media din România. Adună în fiecare an câteva sute de oameni, de la bloggeri și vloggeri, la oameni din agenții sau reprezentanți ai companiilor. Este, totodată, unul dintre puținele evenimente pentru care bloggerii din alte orașe organizează deplasări la București, pentru a se întâlni cu prietenii din online de-aici și a lua pulsul schimbărilor din social media de la cel mai mare eveniment de profil.

Dacă încă nu te-ai înscris la Webstock, să știi că în acest an va avea loc pe data de 5 octombrie, iar înscrierile se fac aici. Dacă ești blogger, accesul este gratuit, în limita locurilor disponibile. Îți recomand să te înscrii cât mai din timp, pentru a fi sigur că prinzi loc. Fiind cel mai mare eveniment de social media din România, este și cel la care își doresc cei mai mulți oameni să vină, de-aia e important să te înscrii cât mai devreme.

Eu particip la Webstock din 2012, în calitate de event ambassador sau de moderator, așa că am văzut atât felul în care a crescut evenimentul, dar și cum am crescut eu în calitate de blogger și cum a contribuit Webstock-ul la acest lucru. Pornind de aici, m-am gândit să notez 3 recomandări pentru cei care vor să participe la Webstock.

Fie că participi pentru prima dată sau nu, iată câteva lucruri de care cred că ar fi bine să ții cont:

1. Profită de eveniment pentru a-i cunoaște personal pe cei pe care-i urmărești online

Gândește-te că ajungi într-un loc în care vin câteva sute de oameni pentru a învăța lucruri și pentru a socializa. Dacă tot ai ocazia să fii printre ei, fă-ți o listă de oameni pe care ai vrea să-i cunoști, iar dacă îi zărești în vreo pauză, mergi la ei și salută-i. E de-ajuns să faci un prim pas în acest sens ca să puteți discuta și colabora mai relaxat pe viitor. Și crede-mă, n-o să se supere nicio persoană dacă mergi la ea și-i spui că o știi din online și vrei s-o cunoști personal.

2. Profită de eveniment pentru a te face cunoscut

Unul dintre lucrurile pe care le-am făcut eu pentru brandul personal a fost ca la toate evenimentele la care participam să pun cel puțin o întrebare în sală. Și de fiecare dată mă ridicam în picioare, spuneam că sunt Cristian Florea de la cristianflorea.ro, apoi întrebam ce aveam de întrebat. Chiar dacă uneori nu aveam nicio curiozitate în mod special, foloseam acel moment pentru a-i face pe oameni să-și amintească de mine. Și dacă în sală erau persoane care la 5 evenimente auzeau cel puțin o dată „Cristian Florea de la cristianflorea.ro”, sigur intrau la un moment dat pe blog să vadă care-i treaba cu mine, măcar de curiozitate.

Unora le-a plăcut ce-au găsit aici, așa că îmi fac și acum onoarea de a mă citi.

3. Mergi dincolo de cercul tău de prieteni și cunoscuți

Un lucru pe care îl facem cei mai mulți dintre noi la evenimentele de acest gen este să ne petrecem timpul din pauze doar cu oamenii pe care-i cunoaștem deja. E simplu, nu trebuie să ieșim din zona de confort și, bineînțeles, sunt oameni faini cu care ne place să discutăm.

În schimb, ar fi mult mai benefic pentru tine dacă ai încerca să mai lași cercul de prieteni deoparte și să-ți impui să cunoști cel puțin 5 oameni noi. Iar dacă ție nu-ți stă în fire să mergi la o persoană nouă, să te prezinți și să-i spui ce faci, roagă un prieten prezent la eveniment să te introducă către oamenii pe care-i știe, dar pe care tu nu-i cunoști. Astfel, îți va fi mai simplu să începi o conversație.

Anul acesta Webstock se află la a 10-a ediție. Vorbind despre un eveniment aniversar, sigur va fi cel mai grozav de până acum. Detalii și bilete găsești aici.

Tags: