Cum se face o campanie de teasing?
Ia să văd dacă ştiţi ce se ascunde în cutia asta
Ziua de ieri a fost o nebunie, dar una care s-a desfăşurat atât de fain, încât nici nu mi-am dat seama cum a trecut.
Trezit de pe la ora 3:00 fără câteva minute, am plecat împreună cu Tudor spre ceea ce avea să ne înveţe o grămadă de lucruri despre internet şi Social Media. Pe scurt, i se zice Webstock şi se organizează anual de vreo 5 veri încoace.
Am învăţat o grămadă de lucruri, am cunoscut o mulţime de oameni faini şi mi-am făcut oarecum introducerea în blogosfera celor veniţi din provincie şi mutaţi la Bucureşti.
Mi-a plăcut că organizatorii au avut grijă ca pauzele dintre conferinţe să fie interactive. Cel mai mult m-au impresionat cei de la Staropramen, care au realizat o tastatură din cutii de bere care te ajuta să te înscrii în concursul pentru o excursie de două persoane la Praga.
Bineînţeles, ca un viitor inginer ce-o să fiu (sper), m-am tot întrebat cum de-au reuşit să creeze tastatura asta (din punctul de vedere al legilor fizicii). Practic, dacă atingeai cutia de bere pe care scria „F”, apărea şi pe ecran scris „F”, iar asta mi s-a părut foarte tare.
Cât despre Guinness, au dat o super petrecere în Oscars, care s-a lăsat cu multă bere, râsete, premii şi amprente.
Seara s-a încheiat tot în compania oamenilor de la Webstock, care au organizat în Clubul Chat Noir petrecerea care m-a ţinut în priză până când mi-am dat seama că nu mai închisesem niciun ochi de 24 de ore.
P.S.: La Webstock Awards, la categoria „Viral”, au fost înscrise doar 3 proiecte, lucru care mă face să-mi dau seama că în zona asta România stă foarte, foarte prost, iar asta nu pentru că am fi o ţară lipsită de idei.
Apropo, clasamentul celor 3 arată cam aşa:
1. Ma-ta are cratima
2. CARTI!Te fac neprost
3. Un share pentru o viata de artist – campanie Serban Ionescu
P.P.S.: Vă rog să ascultaţi discursul lui Eduard Novak de la Webstock.