
La ce e util un Apple TV în România. Merită să-l cumperi în 2020?

Acum poți instala iOS 14 Public Beta
Zilele trecute am primit un mail de la YouTube în care mi se spunea că pregătesc o modificare la mid-roll ads (acele reclame care apar în mijlocul clipurilor video) și că ele vor apărea, începând cu 27 iulie, la clipurile de 8 minute sau mai lungi.
Până pe 27 iulie, YouTube le permitea creatorilor de conținut să activeze reclame în timpul clipurilor video doar la clipurile mai lungi de 10 minute. Acum limita a scăzut la 8 minute, iar asta înseamnă 2 lucruri:
- pentru creatorii de conținut – mai mulți bani din reclame, cel puțin la nivel teoretic.
- pentru consumatorii de conținut – mai multe reclame peste care trebuie să dea Skip.
Unul dintre lucrurile negative pentru privitorii de conținut este faptul că YouTube va activa by default reclamele la clipurile vechi și mai lungi de 8 minute de pe canalele creatorilor de conținut. Practic, creatorii de conținut nu trebuie să meargă la fiecare clip în parte pentru a activa și reclamele din mijlocul clipurilor, ci le va activa YouTube deja.
Asta înseamnă că și clipurile mai vechi la care te uiți ar putea avea, începând cu 27 iulie, reclame, chiar dacă acele clipuri au mai puțin de 10 minute.
Totuși, există o opțiune nouă pentru creatorii de conținut. Dacă nu vrei mid-roll ads pentru clipurile de 8 minute, tot ce trebuie să faci este să accesezi până pe 27 iulie această pagină. Acolo vei găsi o opțiune care îți permite să interzici activarea automată a reclamelor de tip mid-roll la clipurile de peste 8 minute. Opțiunea arată ca în imaginea de mai jos.
