Câte ceva despre pasiune

Mi-am propus ca de-acum în colo, când particip la câte-un concurs la care trebuie să mă înscriu cu un articol pe blog, să mă chinui atât de mult la articolul respectiv încât să n-aibă voie să-mi pară rău dacă nu câştig concursul.

Aşa s-a întâmplat cu campania „Călători legendari în Social Media” de la Heineken, în care m-am înscris cu fila de istorie a brandului Heineken, pe care am scris-o în vreo 4 – 5 ore, dar la care am contribuit cu o plăcere enormă. Scriam despre ceva ce-mi place şi dincolo de premiul pe care aş fi putut să-l câştig, era mai important ca articolul meu să fie unul de referinţă, să fie ceva la care pot reveni în câţiva ani şi să-mi spun că munca n-a fost în zadar, pentru că încă mi se pare interesant ce-am scris.

Practic, am hotărât ca de-acum în colo să mă ajut pe mine (dezvoltându-mi cunoştinţele) şi pe voi, pe cititori, când trebuie să creez conţinut pentru un concurs. Aşa, indiferent de cum s-ar termina concursul, ai o satisfacţie enormă pentru că ştii că ai pus pe blog un articol care rămâne la fel de bun şi după încheierea lui.

do it with passion or not at all

Lasă un comentariu