Poveste cu un elefant. Punct ro.

M-am tot gândit dacă să scriu despre păţania mea cu elefant.ro sau nu. Am ales să scriu, nu ca să le fac reclamă negativă, ci pentru că vreau ca cei care se mai lovesc de aceleaşi probleme ca ale mele să ştie că ele se rezolvă, doar că durează foarte mult şi e nevoie de multă răbdare.

Povestea începe pe 18 iulie, când am comandat de la Elefant două produse care nu erau cărţi, dar apăreau pe site ca fiind reduse şi m-am gândit că ar fi o idee bună să le iau. E irelevant ce produse erau. Importat e că în dreptul unuia dintre ele scria că livrarea e estimată între 21 şi 25 iulie, iar în dreptul celuilalt 8 – 18 august. Am dat pe „Cumpără” ştiind lucrurile astea. Aveam răbdare, iar produsele nu erau unele fără de care nu aş fi putut trăi.

A venit apoi ziua de 25 iulie şi eu n-am primit niciun produs. M-am gândit că fiind comandate în acelaşi timp, vor ajunge amândouă între 8 şi 18 august. Nu mă grăbeam, deci am aşteptat.

Vine şi 18 august, moment în care m-am gândit că am aşteptat deja cam mult şi că ar fi cazul să le scriu pe mail. Le-am scris şi am primit răspuns imediat. Mi s-a zis că au trimis o solicitare furnizorului să vadă ce-i în neregulă, iar a doua zi (19 august) revin cu un răspuns ca să vedem cum procedăm cu comanda. Deja mă gândeam că îmi primesc produsele în 3 – 4 zile, ceea ce era ok.

A doua zi n-am primit niciun mail. Nici a treia zi, iar a patra zi (pe 21 august) m-am hotărât să-i sun. Am vorbit cu un domn care mi-a spus că verifică rapid ce s-a întâmplat şi că-mi scrie un mail în aceeaşi zi cu concluzia verificării. Deja nu mai aşteptam un răspuns în aceeaşi zi, că ştiam cu cine am de-a face.

Bineînţeles, răspunsul n-a venit în ziua aceea, aşa că le-am scris iar (pe 22 august) şi le-am amintit că îmi erau datori cu un răspuns. Reply-ul la ultimul meu mail a venit aşa cum au ajuns şi produsele, adică deloc, iar duminică, pe 24 august, m-am gândit să-i sun iar şi să le cer anularea comenzii.

– Ne pare rău pentru că anulaţi comanda, dar a fost o problemă la distribuitor. Produsele tocmai ajunseseră în depozit…
– Şi mie îmi pare rău, dar deja le-am comandat din altă parte şi chiar nu mai am ce face cu cele comandate de la voi.
– Asta e, anulăm comanda, o să primiţi un mail de notificare, mulţumesc!

5 minute mai târziu, îmi sună telefonul:

– Bună ziua, domnul Florea?
– Da.
– De la elefant.ro vă sun. Am discutat acum câteva minute. În baza de date apare că deja aţi primit un produs.
– N-am primit nimic. Verificaţi mai bine.
– Singura şansă e să verificăm în depozit, dar duminica e închis. Oricum, nu vă faceţi griji, le spun colegilor de mâine să verifice şi să vă anuleze comanda.
– Super! Mulţumesc!

Iar luni primesc un mail:

Bună ziua, domnule Florea. Ne cerem scuze pentru răspunsul întârziat şi pentru livrarea întârziată […] Vă anunţăm că produsele sunt în depozit şi că în această săptămână vor ajunge la dumneavoastră. Vă rugăm să ne comunicaţi dacă e în regulă ca produsele să ajungă săptămâna asta la dumneavoastră şi vă mulţumim foarte frumos pentru înţelegere.

Deci ori colegul de duminică nu-şi făcuse treaba, ori colegii de luni n-au citit mesajele de la colegul de duminică. I-am răspuns şi i-am zis că am cerut anularea comenzii, iar apoi am primit mult-aşteptatul mail de confirmare a anulării.

Concluzii ar fi două:

1. N-am să mai comand altceva în afară de cărţi de la Elefant. Sunt eu răbdător şi calm, dar nu mi-ar plăcea să se repete situaţia. Mallul online al familiei mele ar fi trebuit să se limiteze la distribuit cărţi.
2. Ar trebui ca cineva să facă ordine în departamentul de relaţii cu clienţii, că oamenii ăia nu par să ştie unul de altul.

elefant.ro_-600x424

    1. Adi miercuri, 27 august 2014, 17:27
      • Cristian Florea miercuri, 27 august 2014, 17:28
        • alexanderrward joi, 28 august 2014, 23:18
      • Alina. miercuri, 27 august 2014, 22:32
    2. Irina Bărăgoi miercuri, 27 august 2014, 17:28
      • Cristian Florea miercuri, 27 august 2014, 17:29
    3. Luci Florescu miercuri, 27 august 2014, 18:04
      • Cristian Florea joi, 28 august 2014, 10:17
        • C.A. luni, 23 noiembrie 2015, 11:30
        • Cristian Florea luni, 23 noiembrie 2015, 11:57
    4. R miercuri, 27 august 2014, 23:56
      • Cristian Florea joi, 28 august 2014, 10:18
    5. Iulia S. joi, 28 august 2014, 9:59
    6. Mihaela Curea joi, 28 august 2014, 10:38
      • Cristian Florea joi, 28 august 2014, 10:41
        • Mihaela Curea joi, 28 august 2014, 11:02
        • Cristian Florea joi, 28 august 2014, 11:07
    7. magda joi, 28 august 2014, 12:41
      • Cristian Florea joi, 28 august 2014, 12:43
    8. Iulia joi, 28 august 2014, 13:20
      • Cristian Florea joi, 28 august 2014, 15:27
    9. Petre joi, 28 august 2014, 15:50
      • Cristian Florea joi, 28 august 2014, 16:23
    10. Cosmin joi, 28 august 2014, 17:03
      • Cristian Florea joi, 28 august 2014, 20:23
    11. Iulian marți, 2 septembrie 2014, 23:39
      • Cristian Florea miercuri, 3 septembrie 2014, 10:08
    12. Violeta marți, 23 septembrie 2014, 20:57
    13. Pingback: Puterea Social Media – Ștefan Rusie 23 ianuarie, 2015
    14. monica marți, 29 septembrie 2015, 22:46
    15. Kamellia But joi, 26 noiembrie 2015, 14:14

    Adaugă un comentariu