Am parcela mea, sunt moşier
Tu câtă încredere ai în produsul pe care-l vinzi? Sau cum arăţi că un aspirator îşi face treaba
M-am tot gândit dacă să scriu despre păţania mea cu elefant.ro sau nu. Am ales să scriu, nu ca să le fac reclamă negativă, ci pentru că vreau ca cei care se mai lovesc de aceleaşi probleme ca ale mele să ştie că ele se rezolvă, doar că durează foarte mult şi e nevoie de multă răbdare.
Povestea începe pe 18 iulie, când am comandat de la Elefant două produse care nu erau cărţi, dar apăreau pe site ca fiind reduse şi m-am gândit că ar fi o idee bună să le iau. E irelevant ce produse erau. Importat e că în dreptul unuia dintre ele scria că livrarea e estimată între 21 şi 25 iulie, iar în dreptul celuilalt 8 – 18 august. Am dat pe „Cumpără” ştiind lucrurile astea. Aveam răbdare, iar produsele nu erau unele fără de care nu aş fi putut trăi.
A venit apoi ziua de 25 iulie şi eu n-am primit niciun produs. M-am gândit că fiind comandate în acelaşi timp, vor ajunge amândouă între 8 şi 18 august. Nu mă grăbeam, deci am aşteptat.
Vine şi 18 august, moment în care m-am gândit că am aşteptat deja cam mult şi că ar fi cazul să le scriu pe mail. Le-am scris şi am primit răspuns imediat. Mi s-a zis că au trimis o solicitare furnizorului să vadă ce-i în neregulă, iar a doua zi (19 august) revin cu un răspuns ca să vedem cum procedăm cu comanda. Deja mă gândeam că îmi primesc produsele în 3 – 4 zile, ceea ce era ok.
A doua zi n-am primit niciun mail. Nici a treia zi, iar a patra zi (pe 21 august) m-am hotărât să-i sun. Am vorbit cu un domn care mi-a spus că verifică rapid ce s-a întâmplat şi că-mi scrie un mail în aceeaşi zi cu concluzia verificării. Deja nu mai aşteptam un răspuns în aceeaşi zi, că ştiam cu cine am de-a face.
Bineînţeles, răspunsul n-a venit în ziua aceea, aşa că le-am scris iar (pe 22 august) şi le-am amintit că îmi erau datori cu un răspuns. Reply-ul la ultimul meu mail a venit aşa cum au ajuns şi produsele, adică deloc, iar duminică, pe 24 august, m-am gândit să-i sun iar şi să le cer anularea comenzii.
– Ne pare rău pentru că anulaţi comanda, dar a fost o problemă la distribuitor. Produsele tocmai ajunseseră în depozit…
– Şi mie îmi pare rău, dar deja le-am comandat din altă parte şi chiar nu mai am ce face cu cele comandate de la voi.
– Asta e, anulăm comanda, o să primiţi un mail de notificare, mulţumesc!
5 minute mai târziu, îmi sună telefonul:
– Bună ziua, domnul Florea?
– Da.
– De la elefant.ro vă sun. Am discutat acum câteva minute. În baza de date apare că deja aţi primit un produs.
– N-am primit nimic. Verificaţi mai bine.
– Singura şansă e să verificăm în depozit, dar duminica e închis. Oricum, nu vă faceţi griji, le spun colegilor de mâine să verifice şi să vă anuleze comanda.
– Super! Mulţumesc!
Iar luni primesc un mail:
Bună ziua, domnule Florea. Ne cerem scuze pentru răspunsul întârziat şi pentru livrarea întârziată […] Vă anunţăm că produsele sunt în depozit şi că în această săptămână vor ajunge la dumneavoastră. Vă rugăm să ne comunicaţi dacă e în regulă ca produsele să ajungă săptămâna asta la dumneavoastră şi vă mulţumim foarte frumos pentru înţelegere.
Deci ori colegul de duminică nu-şi făcuse treaba, ori colegii de luni n-au citit mesajele de la colegul de duminică. I-am răspuns şi i-am zis că am cerut anularea comenzii, iar apoi am primit mult-aşteptatul mail de confirmare a anulării.
Concluzii ar fi două:
1. N-am să mai comand altceva în afară de cărţi de la Elefant. Sunt eu răbdător şi calm, dar nu mi-ar plăcea să se repete situaţia. Mallul online al familiei mele ar fi trebuit să se limiteze la distribuit cărţi.
2. Ar trebui ca cineva să facă ordine în departamentul de relaţii cu clienţii, că oamenii ăia nu par să ştie unul de altul.
32 Comments
La capitolul carti, iti recomand Libris.. au transport gratuit mereu si nu am avut niciodata probleme cu ei.
Bine de ştiut. Mersi!
Cei de la Libris sunt buni!
Iar dacă preferi cărțile în engleză, încearcă Book Depository. Au prețuri mici, reduceri cam tot timpul și transport gratuit oriunde în lume (eh, mă rog, sau aproape oriunde, dar noi suntem printre țările alea „civilizate” care beneficiază de transport gratuit!).
Are dreptate Adi, si eu recomand !
În timpul ăsta bănuiesc că ai primit Spam-uri de le ei peste tot, înclusiv în gaura cheii.
Nu, că nu-s abonat. :D
O singura data am cumparat de pe elefant.ro, in schimb, de pe Libris am facut foarte multe comenzi. N-am avut probleme cu elefant.ro, dar transportul gratuit m-a facut intotdeauna sa aleg Libris.
De multe ori mi se intampla sa cumpar doar o carte de 20-30 de lei, si mi se pare oarecum aiurea sa mai platesc si transportul pentru o singura carte.
Hai că m-aţi convins. :)) Deja 4 oameni recomandă Libris. Mă întreb cum de nu i-am încercat până acum.
Sunt serioși cei de la Libris, dar cărțile sunt mai ieftine pe elefant. Astăzi, de exemplu, am făcut o simulare și pe Libris și aș fi ieșit, chiar cu transportul gratuit, cu 60 lei mai mult decît pe elefant.ro.
Cred că depinde de oferte. Când am cumpărat eu, erau fix aceleași prețuri.
Pentru carti sunt multumit de craiovenii mei de la Librarie.net. Am colaborat bine si cu Okian..
Acum am aflat ca elefant livreaza si altceva. Probabil e dezorganizarea de „inceput”.
Nu-i chiar la început partea asta cu livrările. Cred că de vreun an livrează şi altceva.
Printre altele, mersi de recomandările cu Librarie.net şi Okian.
De-asta nici nu mi-am pus eu problema sa comand altceva decat carti de la ei. In general cand vad „produs partener” sau „in stoc la furnizor” stau departe, si nu doar in cazul Elefantului. Despre carti, numai de bine, mai putin in aceasta perioada cand isi muta depozitul si livrarea e foarte lenta.
Poate şi problemele de comunicare s-au datorat tot faptului că-şi mută sediul…
P.S.: Foarte fain blogdebucuresti.ro. Nu-l ştiam şi am găsit o mulţime de informaţii interesante acolo. Mă ajută să completez lista asta: :D Mersi!
Comand destul de multe lucruri online, Libris desi are transport gratuit, cartile sunt mult mai scumpe decat pe Elefant.ro unde platesti curier. Am verificat acest lucru si de aceea nu mai comand de la Libris. Transport gratis = pretul e ascuns in pretul cartilor. Eu am comandat cam 8 carti si toate erau mai scumpe pe Libris.
Cat despre Elefant.ro, in perioada in care au reduceri, livrarea dureaza destul de mult, desi daca au spus data aproximativa de livrare 26, in 27 a venit curierul. In plus, am putut mereu sa verific statusul comenzii mele.
S-ar putea să fi fost o problemă doar la mine, cine ştie?
Probabil trebuia sa insisti cand nu a venit primul colet, eu atunci as fi insistat, oricum comandatul online e o loterie.
Când nu a venit primul colet m-am gândit că vor veni împreună. N-am mai comandat de pe niciun site două produse care să ajungă în intervale de timp diferite. Nu ştiam că ar trebui să le primesc pe rând.
Am patit/o si eu cu ei. Dupa multe saptamani de asteptare, telefoane si mail-uri in care eram anuntata, de fiecare data ca urmeaza sa primesc incaltarile, mi s/a spus ca nu mai sunt pe stoc la furnizor sau ceva de genul. Le/am comentat si pe FB si mi-au sters postarea. Au dezamagit un copil si din pricina asta cred ca nu o sa mai comand la ei nici carti nici altceva. Ce le reprosez? Comunicarea ffff proasta, ca sa nu zic minciunile indrugate la telefon
Da, e supărător să ţi se spună că o să primeşti un mail cu informaţii astăzi, iar două zile mai târziu să nu ai încă mailul…
Eu am comandat de pe Libris.ro 2 carti si o carte avea coperta gaurita. Am lasat un comentariu pe site cu problema mea si a doua zi m-au sunat ca imi trimit alta carte. Plus ca transportul este gratuit.
Aşa e normal să se întâmple. Păcat că nu se întâmplă peste tot.
Am asteptat dupa o comanda de carti la elefanti aproape o luna … asa ca am si uitat ca mai exista elefant.ro … sper ca atunci cand voi mai auzi de elefant.ro sa fie anuntul ca e liber domeniul :)
Ah, deci şi la cărţi se mai întâmplă…
Eu am comandat carti de la ei, dar cu ridicare dintr-o librarie de pe Magheru (nu-mi vine in minte numele). Am comandat si alt produs (nu carte), care a fost livrat prin curier si la care nu am avut nicio problema. Legat de spam, cum zicea cineva mai sus, sunt groaznici :P
Şi n-ai încercat să te dezabonezi? Sau nu merge? :))
Deși o fac cu o oarecare întârziere, eu îți recomand eMag pe partea de cărți. Au cărți de la Libris (mai nou și Cărturești) și transportul e gratuit. Am luat prima carte la începutul lui iulie și în 24 de ore mi-au adus-o. Azi am mai comandat două cărți (una de la Libris și cealaltă de la Cărturești).
Au o ofertă foarte variată, având acum doi furnizori. :)
Cumpăr foarte des de la eMag, dar niciodată nu m-am gândit să-mi iau cărţi. Mersi pentru pont!
Buna, am incercat vara asta sa comand niste carti de pe elefant.ro. Mi-a convenit pretul asa ca am trimis comanda, in momentele urmatoare, a aparut si pe mail conformarea, dar pretul de transport era in jur de 52 lei (era sa lesin cand am vazut). Pretul transportului era 6.9 lei pe pagina finala de comanda. Bineinteles ca am anulat totul. Dumneata cand ai comandat carti de pe elefant.ro, cum ti-a fost calculat costul de transport? Problema o fi fost ca am incercat sa comand prea multe carti?(vreo 7)
Aaa si recomand de asemenea librarie net. Am comandat o tona de carti de la ei si totul a fost in regula.
:)
Eu am avut o experienta si mai proasta cu elefant.ro. Am comandat produse si nu mi-au venit toate si cele care au venit erau altceva decat in descriere si de foarte proasta calitate asa ca le-am refuzat!
Buna. Eu am destule comenzi (carti) si de pe elefant.ro si de pe libris.ro. Chiar nu am de ce sa ma plang de nici unul din aceste site-uri. Dar am facut „prostia” sa comand de pe elefant.ro si altceva decat carti. un obiect (care oricum nu se putea sparge) mi-a venit intr-un pachet enorm de zici ca inauntru era o zornaitoare de bebe si nu alta! Al doilea pachet (ceva fragil) a venit spart. Evident ca l-am returnat si l-am comandat a doua oara! Si de data aceasta (chiar daca i-am spus doamnei de la comenzi sa ambaleze cu grija si sa puna eventual o eticheta cu Fragil sau sa scrie pe pachet) a venit spart! Sa fie doar vina celor de la transport? Nu prea cred. Ma rog. Invatatura de minte: nu comanda obiecte fragile de pe net!