Cum ar arăta o Havana cu bloggeri
Apa Nova oferă bucureștenilor bidoane cu apă rece pe timp de caniculă
Apple a avut încă de la început un stil diferit de a comunica online. Spre exemplu, deși au făcut conturi de Twitter și Facebook cu numele Apple, nu le-au folosit niciodată. Adică nu au publicat niciun fel de conținut acolo. Totuși, pe Twitter există vreo trei conturi oficiale cu care poți interacționa: @applesupport – care, printre altele, îți arată niște trucuri pentru iPhone foarte faine și utile, @applemusic – ca să fii la curent cu noutățile despre muzică și @AppStore – ca să vezi ce aplicații au mai apărut.
În schimb, începând de ieri, au pornit un cont oficial @apple prin intermediul căruia doresc să comunice. Este vorba despre contul de Instagram pe care, din câte înțeleg, îl folosesc pentru a promova artiști care reușesc să surprindă momente foto și video impresionante folosind iPhone-ul. Din acest motiv încurajează utilizatorii de Instagram să folosească și hashtagul #ShotoniPhone în momentul în care urcă pe platformă conținut generat cu ajutorul iPhone-ului. Mai mult, tot conținutul urcat de Apple pe cont până acum este distribuit de la artiști utilizatori de iPhone. Inclusiv clipul prin care anunță că și-au făcut cont pe Instagram.
De ce te încurajează Apple să folosești hashtagul #ShotoniPhone?
Este o practică des întâlnită pe Instagram, mai ales la companii: dacă faci fotografii cu iPhone-ul și folosești acel hashtag, ai șansa ca fotografia ta să fie preluată de către contul oficial Apple. Pentru că în momentul preluării vor da tag către contul tău, vei putea să-ți crești numărul de followers prin intermediul acestei metode.
2 Comments
Asta-i faină. Și vine la fix, că tocmai ce-am trecut și eu în gașca oamenilor cu iPhone.
Atââât! Felicităăări! :D